"לא מצליח"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • "לא מצליח"
    שרון
    15/06/2010

    בני בן כמעט 4 ילד חכם מאוד וורבלי. קיים בו שילוב של פרפקציוניסטיות עם סף תסכול נמוך. כבר מגיל צעיר של מספר חודשים כאשר שיחק בדבר מסוים ולא הצליח בהתאם לרצונו (תמיד רצה לעשות דברים אחרים שלא היו בהוראות היצרן) התרגז לאחר זמן קצר פרץ בזעם וזנח את הצעצוע. גם היום הוא מרבה להגיד אני לא מצליח ולכעוס, לא נותן לעזור לו מתעצבן כאשר מנצחים אותו ובאופן כללי רואה את חצי הכוס הריקה מרבית מהפעמים. חשוב לציין שהוא סובל מחוסר הורמון גדילה וקומה נמוכה ומתחיל לשים לב וגם להתייחס לפער הפיזי בינו לבין חבריו. מה התגובה הנכונה כאשר הוא מתנהג כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    "לא מצליח"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליח

    15/06/2010

    שרון שלום,
    כשקורה פרץ של תסכול וכעס, כדאי לנסות להראות לילד, ש"אפשר גם אחרת" : אפשר לפתור את הבעייה, או לעשות אחרת, וכד'.
    מדובר בילד קטן וצעיר, וההגיון עדיין לא תופס את מקומו באופן מלא. לכן, צריך סבלנות.
    אבל ככל שתרבי לתת לו דוגמה להתנהלות מאוזנת יותר, ככל שתדגישי את הטוב בפניו ותעודדי אותו (אפשר לבקש גם את הגננת לעודד אותו) בסופו של דבר יפנים את יכולותיו הטובות, וילמד להיות יותר אופטימי.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו