בעיה בתנהגותית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בתנהגותית
    יעל
    30/06/2010

    שלום
    יעל

    קודם רציתי לומר שהפורום ממש מסייע.
    רציתי להתייעץ לגבי בני בן שנתיים- אני מתייעצת מידי פעם לגביו - דיברנו על ילד עם מזג קשה. ילד מאוד רגיש ומאוד עקשן.
    הילד רוצה 'הכל', וקשה לו מאוד לסיים פעילות. כל הזמן רוצה 'עוד'. כל הזמן רוצה לצאת החוצה לטיול. אם הולכים לגינה עולה על כל דבר שהוא רואה של הילדים. על אופניים למרות שעוד לא מסוגל לרכב עליהם, סקטבורד וכו. יכול ממש לצרוח, להישכב על הרצפה ולהתנגד כאשר אני 'מוציאה' בכוח מידיו. הסברתי לו שזה של ילד אחר. אפילו קנינו לו אופניים והוא עולה עליהן בבית, איך אני מתמודדת עם העניין. ממש לא נעים לי לצאת איתו לגינה. מצד אחד אני מבינה אותו הוא מאוד אוהב את העולם, חוויות וכו, אבל אי אפשר כל הזמן לצאת ולקבל הכל.

    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בתנהגותית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזג קשה

    01/07/2010

    יעל שלום,
    אין לנו נוסחת פלא, ולפעמים זה באמת מתיש, אבל אין דרך אחרת לחנך ילדים.....
    העקרון הוא למצוא שביל זהב בין גישה מרגיעה לבין גישה סמכותית, תלוי במה מדובר ובאיזה מצב. אם הילד מסכן את עצמו, או פוגע בילד אחר, צריך בהחלט לקחת ממנו את הדבר, או לא לאפשר לו.
    מאידך, אם מדובר במשהו סביר, אפשר אולי לוותר לילד.
    חשוב גם לדבר איתו, לאחר שנרגע : לבטא עבורו במלים את מה שקרה : "כעסת, כי רצית, אבל אי אפשר, כי זה של ילד אחר...גם לך יהיה....". בסופו של דבר, זה מופנם.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו