עיכוב בהתפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב בהתפתחות
    טל
    07/07/2010

    ביתי בת שנה וארבעה חודשים, זוחלת על שש ועומדת על הברכיים וזהו! לא מנסה לעמוד ,כאשר יש משהו שנמצא גבוה והיא רוצה אותו היא פשוט בוכה ולא מתאמצת להגיע ,אנחנו לא נוהגים לתת לה גם אם היא בוכה והיא פשוט מוותרת בקלות ועוזבת את זה.
    כשמעמידים אותה והיא נשענת על משהו היא מצליחה לעמוד מס' דקות ומיד מבקשת לשבת חזרה , לפעמים ממש נופלת אחורה על הישבן.
    אנחנו מטופלים במכון להתפתחות הילד בפיזיותרפיה כבר 4 חודשים ולא נראה כי יש שינוי . בבדיקת נוירולוג הכל תקין, אבל עדיין משהו לא בסדר למה שום דבר לא זז, אולי יש כיוון אחר שצריך לבדוק לאן עוד אפשר לפנות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב בהתפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בהתפתחות המוטורית

    07/07/2010

    איילת שלום,
    אם הכל בסדר מבחינה נוירולוגית, אין מה להציע לכם, אלא להמשיך בפיזיותרפיה ולהיות סבלניים. לא הכל אנחנו יודעים, ויש ילדים, שהקצב שלהם איטי יותר מהרגיל, ללא סיבה ברורה לנו, אך הכל מסתדר, והילד מתפקד בהמשך בצורה תקינה.
    אני מקווה שגם אצלכם יהיה כך. תהיו אופטימיים, ואם הילדה תלך עוד 4 ח', לא נורא !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו