גמילה ביום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה ביום
    שלומית
    17/07/2010

    שלום רב,
    בני בן שנתיים וחודשיים ולפני כשבוע ביקש להוריד את החיתול (כנראה עקב הימצאותו בגן עם ילדים הגדולים ממנו שעוברים גמילה). הסברתי לו את המשמעות של להיות בלי חיתול והוא נורא התלהב מהרעיון שיש לו תחתונים. יש לציין שבמהלך החצי שנה האחרונה הוא היה חשוף לסיר, ישבנון ואף השתמש בהם לפי בקשתו ללא כל דרישה או לחץ מאיתנו.
    כרגע נמצא ללא חיתול במהלך היום והלילה. בבוקר ומשנת הצהריים הוא קם יבש לחלוטין, על אף העובדה שהוא שותה בקבוק חלב לפני. אך במהלך היום אין כל דרישה ממנו לעשות את צרכיו אלא אם אני מושיבה אותו בסיר או בשירותים כל חצי שעה או שעה. במידה ולא הושבתי הוא מפספס ועושה את צרכיו בתחתונים (פיפי וקקי). אני מנגבת ומנקה וממשיכה כרגיל. יש להוסיף כי אין שיתוף פעולה מלא מצד הגן, שם לא מושיבים אותו אלא שואלים מדי פעם, כך שהוא לרוב מפספס.
    אני מבולבלת בנושא ולא יודעת אם הוא אכן מוכן? האם בהחזרת החיתול אני אגרום נזק לתהליך? איך להמשיך מכאן?
    בתודה
    שלומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה ביום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    18/07/2010

    שלומית שלום,
    אין שום נזק בהחזרת הטיטול. מאידך, אפשר להשאיר את הילד ללא טיטול, אך "לקחת אחריות", ולהביא אותו לשרותים כל שעתיים כדי שיתרוקן, ולא להמתין שיילך בעצמו.
    אם בגן אין שיתוף-פעולה, אולי עדיף שתחזירי את הטיטול, ותחכו עוד כמה חדשים.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו