בן 11 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 11 חודשים
    אמא
    30/07/2010

    שלום לכוךם
    תודה על הפורום הנפלאה
    בני בן 11 חודשים וקצת והוא אינו זוחל
    הוא זוחל גחון ובהתהפחויות מגיע לכל מקום ולכל דבר שהוא רוצה
    מדי פעם הוא זוחל זחילה קצרה מאוד ומפסיק וממשיך לשחק הוא עומד עם תמיכה שלנו לא נעמד לבד יושב יציב כשמושיבים אותו לא מתיישב לבד
    בשאר הדברים הוא מפותח בדיבור אומר מספר מילים כגון אבא אמא "את זה" כשרוצה משהו ומצביע
    מצליח לתפוס דברים קטנים ולהרימם משחק ב"קוקו" לבד מכסה את הפנים ומגלה וצוחק מאוד אוהב סרטים וקלטות של "יניב המגניב" "הכבשה שושנה" וכו'.
    חייבת לציין שבהליכון הוא רץ ומשתולל לגמרי ומאוד אוהב את העצמאות.
    מה עליי לעשות ? האם זה בסדר? לקחת אותו לבדיקה?
    תודה מראש
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 11 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחור מוטורי

    ד''ר יהודה ברק
    30/07/2010

    לאם שלום
    נראה שיש איחור מוטורי קל במוטוריקה גסה. תינוקות מתחילים לשבת בגיל ששה חודשים ומתחילים להעמד בערך בגיל 10 חודשים. במקרים של איחור מוטורי, לרוב אין כול בעיה והאיחור נובע מבשלות מעט מאוחרת של המוח. בדרך כלל גם בני משפחה אחרים אחרו קצת בהתפתחות המטורית. רופא הילדים יכול לבדוק את מתח השרירים של התינוק ולכן אם יש לו רפלקסים ואז הוא יגיד לך אם יש צורך בהערכה של פיזיותפיסטית. ברוב המקרים כאמור מדובר באיחור בלבד. לא מומלץ לתת לילדים ללכת עם הליכון זה עלול להיות מסוכן. הוא עלול ליפול וכן זה עלול לעכב מעט את התפתחותו המוטורית. אם רופא הילדים יחשוב שיש בעיה אמיתית לאחר הבדיקה, הוא ישלח אותך ליעוץ נוסף לנוירולוג ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו