כעס ורוגז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כעס ורוגז
    רותם
    09/09/2010

    בני בכמעט בן ארבע.ילד בוגר מאוד ולרוב קשוב ונהדר.בתקופה האחרונה הוא החל לכעוס נורא על לא כלום.הוא מגיב בהתנגדות קשה שמתבטאת באמירת לא ובעקשנות חזקה ובליווי כיווץ גבות ןפנים זעופים.הוא יכול להגיב כך כשילד חדש בא לשחק איתו והוא מתנגד לו,או כאשר הוא לא מקבל את רצונו.הכל יכול להיות בסדר ולפתע הוא נעלב(מלא כלום)ובורח או מגיב בתוקפנות(לא הרבצות .כי אם מלל).תגובתי מתחלקת לשניים :או התעלמות ותוך מס' דקות הוא חוזר לעצמו,או(כי אינני יכולה לסבול את התנהגות הזו)כעס גדול עליו.
    האם זה נורמאלי ,מאיפה התנהגות זו נובעת?(חבריו אינם מתנהגים כך)
    זקוקה לעצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כעס ורוגז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסכול

    10/09/2010

    רותם שלום,
    דפוס התגובה שאת מתארת אופייני יותר לגיל 3, שנחשב גיל המרד. אבל יש ילדים שמתחילים לבטא תחושות אלה בגיל מבוגר יותר, כמו הילד שלך.
    הדרך הנוכנה היא להתעלם, ולהניח לילד להרגע.
    כשהוא רגוע, טוב לדבר איתו על התגובה שלו, לשקף לו מהקורה : לומר לו שאתם מבינים שהוא כועס, כי התאכזב, כי לא קיבל מה שרצה, כי היה לו קשה, וכו'. אפשר להציע לו פתרונות אחרים להתמודדות . למשל, מה יכול היה לעשות כדילשכנע את הילד האחר לעשות מה שהוא ביקש, או - מדוע לא נתתם לו את מה שרצה.
    כל טוב, שנה טובה, וללא כעסים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו