שאלה על ילד בן שנתיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על ילד בן שנתיים וחצי
    שוקי
    17/09/2010

    שלום,

    יכול להיות שזה נורמלי, ובכל זאת מטריד אותנו קלות ורצינו לשאול:
    בננו הנפלא בן שנתיים וחצי. הולך לגן. ממה שאנחנו מבינים הוא אוהב בעיקר לשחק לבד, יותר מתעסק עם ענייניו ופחות מתערבב בחברת ילדים אחרים. הוא מתעניין למשל בדברים טכניים מאוד, אוהב לבנות להזיז דברים, וקצת מאבד סבלנות במשחק עם ילדים אחרים או בפעילות חברתית מתמשכת.

    האם זה נורמלי בגילו? האם יש כוונון שניתן לעשות עבורו?

    תודה!
    ליאת ושוקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלבות חברתית

    17/09/2010

    שוקי שלום,
    ילדים בגיל שנתיים וחצי עדיין אינם יוצרים אינטרקציה מלאה, או משחק מלא, עם ילדים אחרים, אלא כל ילד יותר שקוע בפעילותו. מאידך, יש כבר מודעות לנוכחות של ילדים אחרים, וסקרנות לגבי מה ילדים אחרים עושים, ויש תחרותיות, אז "אוי ואבוי" אם ילד ייקח מילד אחר צעצוע......
    ויש כמובן , אופי : יש ילדים יותר חברותיים, ויש ילדים שהם יותר מופנמים.
    וזו גם שאלה של קצב התפתחות : אצל ילדים מסויימים הקצב מהיר, ואצל אחרים - איטי יותר, גם בנושא ההשתלבות החברתית.
    עצתי - שאלו את הגננת, איך היא רואה את הילד שלכם יחסית לילדים האחרים. לה יש לדעתי את קנה-המידה הטוב ביותר לשפוט.
    כל טוב, גמר חתימה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו