בן 4 עדיין משתמש בטיטול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4 עדיין משתמש בטיטול
    שקמה
    04/01/2011

    שלום,

    בני בן 4 ועדיין מתעקש לשים טיטול לשם עשיית הקקי.
    על כן הוא עושה קקי רק בשעות הערב בבית ולא בגן.

    פיפי הוא עושה באסלה מגיל מאוחר יחסית, שלוש וחצי. הוא ממש לא הביע עניין בנושא בגיל צעיר יותר ולא רצינו לדחוק בו יותר מדי.

    הבעיה היא שאני לא רואה שום שיפור עם הזמן בנושא הקקי. אנחנו מציעים לו לעשות באסלה אבל הוא אינו מעונין. ניסינו את שיטת המדבקות שעבדה קצת אבל מה שקרה זה שהוא ישב על האסלה אבל כשהקקי הגיע ורצה לצאת הוא רצה לעשות אותו בטיטול.

    חשוב לי עוד לציין שכל עניין הקקי אצלו זה ממש תהליך של לידת הקקי. הפנים שלו משתנות והוא נראה במעין מצב מצוקה קל, הוא מסתובב בבית בכל מני תנוחות ומתקשה לזוז, תהליך הלידה נמשך זמן מה - בדר"כ 20 עד 40 דקות, אף פעם לא מספר דקות, זה תמיד ארוך.

    הוא אינו מעוניין לשבת על האסלה וזה גם לא נראה בכיוון. וחיתולים יש לנו בבית כי יש לו אחות בת שנה ושמונה.

    מה לדעתך אנו צריכים לעשות? האם אנו צריכים להתעקש או שהזמן יעשה את שלו.

    תודה רבה על התייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 עדיין משתמש בטיטול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 4 עדיין משתמש בטיטול - תגובה

    06/01/2011

    שקמה שלום,
    לילד יש קושי בישיבה על האסלה, כמו להרבה ילדים אחרים.
    אני מציעה להניח לו, ולאפשר לו להשתמש בטיטול.
    לדעתי - ככל שמניחים לילד בעניין זה, הלחץ יורד, והוא מתרגל יותר בקלות להשתמש באסלה. ככל שלוחצים - ההתנגדות גוברת, עקב החרדה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו