מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה ליוכי- גמילהקרן24/01/2011
התחלנו תהליך גמילת יום לביתי לפני חודש וחצי, כאשר היתה בת שנתיים וחצי. מיוזמתה שלה, כאשר אני אז הרגשתי שיתכן וזה מוקדם מדי.
פיפי היא הצליחה מהר למדי, אחרי שבוע וחצי הפסיקה לפספס. אבל בדר"כ עדיין לא מבקשת, אלא הולכת ביוזמה שלנו או של הגננת.
עם הקקי יש פערים. בבית לרוב מצליחה, יש פיספוס פעם בשבוע. בגן או שלא עושה (ואז עושה בבית באותו היום ) או שמפספסת בתחתונים. אני מתלבטת מה לעשות. התחושה שלי שהפיספוסים בגן מפחיתים לה את המוטיבציה גם בבית, כך שלפעמים מסרבת להצעות שלי ללכת לסיר. חשבתי אולי להחזיר את החיתול, אבל מצד שני יש ה הצלחה מלאה בפיפי וחלקית בקקי, אז אולי חבל. אשמח לשמוע דעתך.
אגב, בגן היא בדרכ מפספסת סביב אותה השעה (אחרי ארוחת עשר או אחרי שנת הצהריים), זו מסגרת קטנה יחסית (13 ילדים), ביקשתי מהצוות שיעודדו אותה לשבת סביב שעות אלה. הם מושיבים אותה אבל היא קמה ואז מפספסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה ליוכי- גמילה - תגובה
25/01/2011קרן שלום,
אני מתרשמת שהילדה נמצאת בתהליך רגיל ומתקדמת, יחד עם הקשיים שיש באופן טבעי.
אם הפספוס הוא בקימה מהשינה, אולי אפשר לשים לה טיטול כשהיא הולכת לישון בצהריים.
פרט לכך - רק סבלנות, וגם אם קורה פספוס, חשוב לא לכעוס, ולא לתת לילד תחושה של כשלון.
כל טוב ובהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יוכי ועוד שאלה
קרן25/01/2011הפיספוס הוא לא מיד אחרי הקימה של שנת הצהרייים, אלא כמה דקות אחרי. פיפי היא כן עושה בסיר אחרי הקימה. האם בכל זאת להחזיר חיתול ספציפית לשעות אלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יוכי ועוד שאלה - תגובה
27/01/2011לדעתי - כן, כדי למנוע תסכול ממנה וממך. זה לא מזיק. תני לה את הזמן עד שתבשיל. זה יגיע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
