בן שנה וחצי אינו מדבר ולא עונה לשמו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי אינו מדבר ולא עונה לשמו
    נטלי
    27/01/2011

    שלום, יש לי ילד אחד בן שנה וחצי,אינו מדבר בכלל אפילו לא חציי מילים הוא רק משמיע קולות ולפעמים ממלמל,אובחן אצלו בעיית שמיעה קלה בצלילים הנמוכים בלבד אך גם כשאנחנו קוראים לו בקול רם הוא אינו עונה לשמו,ולא מגיש לנו חפצים,הבן שלי הוא מאוד פעיל,חסר מנוחה,התחיל לזחול בגיל 4 חודשים התיישב בגיל שבעה חודשים והתחיל ללכת לבד בלי עזרת חפצים בגיל שנה ושלושה חודשים,נולד עם תת פעילות זמנית בבלוטת התריס,טופל באלטרוקסין עד גיל 7 חודשים,כיום בריא ללא בעיה בבלוטה,הוא יודע להשחיל טבעות ולהרכיב לגו,אוכל לבד אבל רק עם הידיים ולא באמצעות כפית,לא עושה ביי עם היד ולא נותן נשיקות אבל הוא ילד מאוד שמח מחייך וצוחק הרבה,האם יש לי סיבה לדאגה?האם כדאי לי לפנות למכון להתפתחות הילד?
    תודה רבה מראש אמא מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי אינו מדבר ולא עונה לשמו - תגובה

    28/01/2011

    אמא יקרה שלום,
    כאמהות, אנחנו תמיד דואגות, אם צריך ולא צריך. אבל נראה לי שעם הילד שלך בהחלט כדאי להיות במעקב התפתחותי, גם בשל בעיית השמיעה שיש לו, למרות שהיא קלה, וגם בשל בלוטת התריס, וגם בשל חוסר המנוחה שאת מתארת.
    לדעתי, כדאי שתבקשי מהרופא שלו הפנייה למכון להתפתחות הילד. כדאי שיראה אותו רופא התפתחותי, וייתכן שאפשר לעזור.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד" יוכי תודה רבה

    נטלי
    28/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו