בת שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחצי
    שירן
    27/01/2011

    שלום,
    בתי בת שנה וחצי
    התהפכה לשני הכיוונים בגיל 3 חודשים, התחילה לזחול שש בגיל 8.5 חודשים אך התיישבה על הטוסיק רק בגיל 11 חודשים.
    כבר תקופה ארוכה שהיא הולכת על הברכיים, כמעט ולא זוחלת על שש יותר.
    היא הולכת על כפות הרגליים סביב רהיטים ואינה עומדת לבד ללא תמיכה.
    לפני שבוע התחילה ללכת מספר רב (כ10 צעדים)של צעדים לבד (ללא תמיכה).
    באופן כללי היא ילדה שחוששת מדברים חדשים ונראה שהסיבה לאחור אצלה נובעת מחוסר בטחון.
    האם כדאי להתערב בשלב זה ולפנות לעזרה מקצועית?
    האם העובדה שהיא החלה לצעוד לבד לפני שהיא מצליחה לעמוד לבד ללא תמיכה מלמדת על משהו?
    חשוב לי לציין שגם ההתפתחות השפתית שלה אינה מהירה, היא אומנם מבינה אותנו היטב, תקשרותית ויודעת להביא חפצים וכו' אך פרט לאמא ואבא אין עוד מילים שאומרת וגם הג'רגון שלה מוגבל לאותיות א,ב,פ,ת,י

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחצי - תגובה

    28/01/2011

    שירן שלום,
    את מתרשמת שהילדה מתפתחת באופן איטי יחסי בכל התחומים, אבל היא מתקדמת כל הזמן. אז סימן שקורים תהליכים באופן חיובי.
    ייתכן שכדאי, כדי שתהיי יותר רגועה, שיראה את הילדה רופא התפתחותי או נוירולוג ילדים.
    בקשי הפנייה מהרופא שלה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו