הזמנת חברים לילד בן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הזמנת חברים לילד בן 4
    נירית
    19/02/2011

    הבן שלי בן 4 , אנחנו מתגוררים באיזור מוקף ילדים , מרבית ילדי הגן גרים בבניין שלנו אנחנו יחסית חדשים באיזור 4 חודשים הילד מאד אוהב את הגננת את הילדים , חגגתי לו יום הולדת בבית לילדי הגן שהשתלב יותר הילדים יכירו אותו יותר גם יתגבשו , לעיתים אני פוגשת אמא של אחת הילדות היא עושה לי שטיפות מח שאני צריכה להזמין ילדים לילד אחר הצהריים , אני מזכירה אני אם חד הורית הילד מתורם אין לו אחים , אני לא מונעת מהילד לפגוש חברים חלילה שאלתי היא האם זה קריטי לא להזמין חבר לילד אחר הצהריים ? אני יוצאת איתו אחר הצהריים לקניון יש הופעות מידי פעם , היא ממש עשתה לי שטיפת מח ! אני בת 45 בזמני לא היה דגש כל כך חשוב להזמין חבר הביתה אחר הצהריים , אם זה חשוב נתחיל לערוך סיור כתובות .

    תודה על תשובתכם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזמנת חברים לילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמנת חברים לילד בן 4 - תגובה

    20/02/2011

    טלי שלום,
    בהחלט חשוב לתת לילד חווייה של קשרים חברתיים גם מחוץ לגן, כאשר הילד הוא לפעמים אורח ולפעמים מארח. יחד עם זה, אם את עמוסה וקשה לך, אפשר לחכות עוד שנתיים-שלוש, עד שהילד יהיה יותר עצמאי, וידע ליצור את הקשרים בעצמו.
    זה בהחלט מובן, שאינך יכולה לעמוד בכל הציפיות.
    כל טוב והרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו