התפתחות הילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות הילד
    אפרת
    12/03/2011

    הבת שלי בת 3 וחצי, נולדה בשבוע 41 במשקל 2400 ק"ג, התפתחותה היתה איטית: זחילה 9 חוד, הליכה שנה ו 3 חוד דיבור יותר מאוחר בטיפה...כעת בגן המליצה לי הגננת להכניס את הילדה לוועדת שילוב של משרד-החינוך. הילדה מתקשרת עם ילדים משחקת, יש קצת בעיה של תנועתיות יתר אך לא היפראקטיביות, וכתוצאה מכך הפרעת קשב וריכוז.
    ילדה חכמה עם אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד. באוד שאותי זה לא מדאיג, שגם אני הייתי ככה בילדותי והתמתנתי עם הגיל. היום אני עובדת בנק עם תארים...
    אני דואגת שמשרד החינוך יקטלגו את הילדה וחלילה ישימו את הילדה בגן מיוחד\כיתה טיפולית. שוחחתי עם הפסיכולוגית היא ניסתה להסיר ממני כל חשש. והציעה לי במקום שניתן באופן פרטי או דרך קופ"ח. השאלה אם זה אותה פרוצדורה? איפה לפי דעתך כדאי לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות הילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות הילד - תגובה

    13/03/2011

    אפרת שלום,
    משרד החינוך איננו מתייג ילדים סתם. אבל לפעמים ילד בולט בקשיים שלו, או שהוא יוצר בעייה לסביבה שלו בגן או בכיתה, בגלל התנהגות סוערת.
    אם יש בעייה , צריך לטפל בה, בעיקר לטובת הילד עצמו.
    סוג הטיפול תלוי בחומרת הבעייה. אם הבעייה קלה, והילד מתמודד טוב בכיתה, אפשר להסתפק בטיפולים פרטיים. אבל אם יש בעייה במסגרת החינוכית, צריך לשקול אם לתת לילד עזרה בתוך המסגרת.
    לדעתי, הפסיכולוגית שראתה את הילדה במסגרת החינוכית היא הכתובת היחידה שיכולה לתת לך תשובה מה טוב עבור הילדה, וחשוב שתסמכי עליה, ותקבלי את דעתה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו