קושי בהטלת הפיפי בסיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בהטלת הפיפי בסיר
    רעות
    03/05/2011

    שלום,
    ביתי בת שנתיים וחודשיים ויש לה אחות בת ארבע.
    התחלנו לפני שבוע בדיוק גמילה של לילה ויום יחד.
    התחלנו כי הילדה כל הזמן ביקשה ויודעת לדבר ולהגיד שיש לה. הגננת פנתה אלינו לפני חודשיים שהיא מוכנה להתחיל.
    ביומיים הראשונים היו פיספוסים לעיתים קרובות וגם בלילה . מהיום השלישי היא מבקשת ואומרת שיש לה אך לא מצליחה להטיל את השתן בתוך הסיר. אנחנו מקפידים על שעות קבועות וביניהן היא יוזמת ומבקשת, אך לא יוצא לה בתוך הסיר . היא נעמדת לידו ואומרת פיפי פיפי מנסה להתאפק ולאחר זמן היא עושה ליד הסיר ולא בתוכו. בלילה היא לא עושה פיפי בכלל ואפילו לילה אחד התעוררה וקמה מהמיטה ועשתה ליד הסיר.
    אני מודאגת כי אני רואה שיש קושי, חסם שמונע ממנה להטיל את השתן בתוך הסיר למרות שיושבת בו (כנל לגבי קקי). אנחנו מגיבים בעיניניות ל"פספוסים" ואומרים פיפי וקקי עושים בסיר ומחליפים את מכנסיים. היום הלכה לישון לאחר שלא הצליחה לעשות בסיר _(ישבה רבע שעה)ואני רואה שיש לה והיא נלחמת עם עצמה.
    האם זה עניין של זמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהטלת הפיפי בסיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהטלת הפיפי בסיר - תגובה

    03/05/2011

    רעות שלום,

    הגמילה היא תהליך, לפעמים לא פשוט, של הבנה שכלית, של יכולת שליטה פיזיולוגית , שליטה על שרירים, יכולת תזמון של הפעולות הגופניות... בתוך זה משתלבים לעתים רגשות של הילד : חששות, פחדים - מהאסלה או מהסיר, מכשלון, וכו'. התהליך בהחלט לוקח את הזמן שלו, במיוחד כשמדובר בילדה מאד צעירה.
    המתינו בסבלנות, המשיכו כפי שאתם נוהגים. זה בוודאי יגיע.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו