מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם קבוצת הגיל בגן מתאימה?מיטל05/05/2011
היי ,
כיום ביתי בת שנה וחצי היא הולכת , אוכלת עצמאית , מבינה הכל , אומרת מס' מילים.
בספטבר היא אמורה להיכנס לגן ( תהיה בת שנה ועשר ) . הגננת הודיע לי שהיא תהיה בקבוצה של 5 ילדים אך שלושה מהם בגילאי השנה.
האם ילדים בני שנה לא יהיו "קטנים עליה"? אני חוששת שהקבוצה לא מתאימה לו מבחינה התפתחותית. בנוסף הגננת אמרה שמקסימום היא תעביר אותה לקבוצה הגדולים 2-3 אך זוהי קבוצה שנמצאת בגן כבר שנה קודם.
מה לעשות ?
לעצתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם קבוצת הגיל בגן מתאימה? - תגובה
06/05/2011מיטל שלום,
פער הגילאים הוא בהחלט גדול מדי, בכדי להכניס את הילדים לאותה קבוצה.
כנראה שלגננת אין מספיק ילדים לשם חלוקה טובה של הקבוצות.
אולי כדאי שתחפשי גן אחר.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי קבוצה בגן
מיטל11/05/2011שוחחתי עם הגננת ישנן שתי קבוצות
האחת משנה עד שנתיים
ושניה משנתיים עד שלוש.
ביתי היא ילידת נובמבר אז היא תיהיה או הכי קטנה או הכי גדולה.
מה לעשות ? הגננת אמרה שאם היתא תישאר בקבוצה של הקטנים היא בעצם תיהיה איתם יחד עד גיל 4.
מה לדעתך אני צריכה לעשות ? בכל זאת לחפש גן אחר ?
לעצתך שוב אודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי קבוצה בגן - תגובה
12/05/2011מיטל שלום,
אין לכך תשובה חד משמעית. זה תלוי באווירה של הקבוצה, בהרכב שלה. (למשל : קבוצה שרובה בנים שונה מקבוצה שרובה בנות)וזה תלוי גם באופי של הילדה שלך, למשל, אם היא ילדה סתגלנית, "פייטרית", או היא רגישה , מופנמת, נוטה להתכנס בתוך עצמה מול ילדים שיותר גדולים ממנה. נסי לשאול את הגננת, איך היא רואה את הילדה שלך, ואת ההשתלבות שלה, ומה היא היתה בוחרת עבורה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)