בן שנתיים לאחר ניתוח כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים לאחר ניתוח כפתורים
    נטלי
    13/06/2011

    שלום,בני בן שנתיים לאחר ניתוח כפתורים (עקב נוזלים)שעבר לפני שבועיים,אנחנו רואים שייש שיפור גדול בשמיעה ושהוא מגיב הרבה יותר ומתקשר אבל רק בסימנים ומילה אחת שהוא משתמש על כל דבר אם הוא רוצה לאכול לשתות ללכת בחוץ לשחק איתנו על כל דבר הוא אומר "את זה" ,אנחנו מנסים ללמד אותו עוד מילים למשל אם הוא מצביע על לשתות אומרים לו מים אבל לצערי הוא עדין משתמש רק במילה אחת "את זה" על כל דבר ,אנחנו מבינים אותו מכיוון שהוא מתקשר איתנו ע"י הצבעה על כל מה שהוא רוצה והוא מגיש לנו חפצים על מנת שנשחק איתו אך אנחנו מודאגים מכיוון שהוא לא מדבר,אני מציינת שגם לפני הניתוח הוא לא דיבר מכיוון שהיה לו נוזלים באוזניים ובדיקות שמיעה לא תקינות(ירידה בשמיעה) האם זה נורמלי שהוא עדין אינו מדבר? כמה זמן בדרך כלל לאחר ניתוח כפתורים כאשר הילד שומע הוא אמור לדבר? תודה רבה מראש נטלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים לאחר ניתוח כפתורים - תגובה

    14/06/2011

    נטלי שלום,
    טוב שהניתוח מאחוריכם, ואני מקווה שמעתה ואילך הכל ישתפר, אבל צריך זמן וסבלנות. זה לוקח כחדשיים-שלושה, עד שמרגישים שיפור ממשי בדיבור.
    וכן - צריך להמשיך לעקוב, שלא יהיו סיבוכים, שהדלקות לא יחזרו, והאזניים יהיו "יבשות" מנוזלים.
    כל טוב והרבה בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור יוכי תודה רבה

    נטלי
    14/06/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו