שאלה לגבי שינה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי שינה בלילה
    אימא
    19/06/2011

    שלום רב,
    בני בן תשעה חודשים, ילד תקשורתי וחייכן, פעיל מאוד וסקרן. לאחרונה החל פחד מזרים. נמצא מגיל 6-7 חודשים במסגרת של מעון במהלך היום ובבית אחה"צ. הקליטה בגן בתחילה לא הייתה פשוטה אבל עכשיו מתפקד שם היטב. מינקות קושי בשינה, עם יקיצות תכופות בתחילה בגלל גזים. לתקופה קצרה ישן לילות שלמים וחשבנו שהגענו אל המנוחה והנחלה... לפחות מזה חודש-וחדש וחצי, שב לקום בלילות בין פעמיים לשלוש, אחת מתוכן לפחות עבור אוכל. בוכה חזק מאוד וקשה להרגיעו ללא מזון. כמעט בכל לילה, בשלב מסוים לקראת הבוקר, מעבירים אותו למיטתנו. יש לציין כי ישן בחדר ביחד עם אחיו בן השנתיים ותשעה חודשים ואנחנו עסוקים לא מעט במידה שבה הבכי והיקיצות מפריעות לאח הגדול. שאלתי היא - האם יש דרך לטפל בנושא או שעלינו לקבל זאת כתופעה שתחלוף. אני בהריון שלישי ואמורה ללדת עוד כארבעה חודשים, מה שהופך כמובן את התמונה לעוד יותר מורכבת.
    בתודה מראש,
    אימא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי שינה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שינה בלילה - תגובה

    20/06/2011

    אמא יקרה שלום,
    לפי תיאורך, אני מניחה שבעצם אין בעייה לילד, וזו תופעה שדחלוף. פחד מזרים מאד אופייני לגיל זה, וגם השינה הלא רצופה ולא רגועה. בוודאי שקשה לך במצבך, אך אין ברירה אלא להתאזר בסבלנות.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו