מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחזור ....מורוששש(:04/09/2008
התחיל לי לפני כמה ימים בפעם הראשונה מחזור, עכשיו.. יש מצב כזה שהמחזור יימשך חודש בגלל שזה הפעם הראשונה? או פשוט הוא יהיה כמו כל האחרות 4-7 ימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורוששש(:
ד''ר יעקב אורבך05/09/2008הדימום הוסתי הראשון הינו בלתי צפוי. יכול להמשך מספר ימים, או להתארך קצת יותר.
עשי לך מנהג לסמן ביומן את ימי הדימום וכך תקבלי מושג מדויק על מה קורה בזמן הוסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור חודשי ראשוןא.מ.01/09/2008
שלום, בתי בת ה-12 קיבלה בפעם הראשונה מחזור חודשי לפני כחודש ימים. המחזור היה מלווה בדימום מועט במשך כשבוע ימים. ואז, לאחר שבוע ללא דימום, החל שוב ונמשך כבר שבועיים ועדיין לא פסק. הדימום הוא מועט ולעיתים אף נראה כהפרשה כהה. האם זוהי תופעה נורמלית למחזור ראשון או שיש צורך לגשת לרופא לבדיקה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור
חסוי22/12/2012שלום יש לי שאלה נגיד כמ ימים המחזור מתמשך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא.מ.
ד''ר שבתאי רומנו01/09/2008אכן זוהי תופעה רגילה ויש להמשיך ולעקוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת גלולות12331/08/2008
שלום.. אני מעוניינת להתחיל לקחת גלולות, אך אני חוששת מתופעות הלוואי שעלולים לבוא, אני יחסית צעירה ואינני רוצה שאמי תגלה שאני לוקחת גלולות אך אני גם לא רוצה להסתכן בהריון לא רצוי. הייתי רוצה שתענו לי על מספר שאלות: שמעתי שכאשר לוקחים גלולות מתחילות להופיע תחושות של בחילות, האם התחושות האלה חזקות עד כדי כך שאני באמת אקיא או שזאת תחושה שעוברת? האם כאשר אני חולה והרופא נותן לי אנטיביוטיקה האם זה ישפיע עליי לרעה? או שבדר"כ אין לזה השפעות? האם לגלולות אין השלכות לעתיד שלי? כלומר, אם התחלתי לקחת אותם בגיל צעיר זה לא אמור להשפיע על הפוריות שלי כשאגדל? תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לק' שלום,
ד''ר יעקב אורבך31/08/2008ראשית הייתי מציע שתדברי עם אימך באופן פתוח על מערכת היסים שאת מנהלת עם בן זוגך. את עשויה לשמוע ממנה עצות טובות, ולהתקל בגישה שתפתיע אותך לטובה.
ביחס לשאלותיך.
הבחילות שיש לפעמים תוך שימוש בגלולות הינן קלות ביותר . נדיר מאד שיש בחילות עד כדי הקאה, וגם אלה עוברות אחרי זמן קצר מאד.
עם חלק מסוגי האנטיביוטיקה יש צורך להשתמש באמצעי מניעה נוסף. עם קבלת האנטיביוטיקה יש ליידע את רופא הנשים שאת לוקחת תרופות נוספות.
הגלולות אינן משפיעות על הפוריות, ואם כבר, הן רק משפרות את הסיכוי שלך להכנס להריון בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נערה בת 14-דחוף!רונית30/08/2008
שלום, בתי מתלוננת מאז אתמול לאחר שהתרחצה על כאב קל בנרתיק, עם אודם ונפיחות בצד ימין. מחזור כמעט סדיר, אך בפעם האחרונה הגיע לאחר 23 יום והייתה זרימה חלשה בצבע חום. המחזורים לרוב עם זרימה חזקה מאוד ומגיעים בערך לאחר חודש. אני מודאגת בקשר לנפיחות, אין סימטריה בין צד ימין לשמאל. מה לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרונית שלום,
ד''ר יעקב אורבך31/08/2008אין אפשרות להתיחס לממצא קיים באמצעות האינטרנט. כל נסיון לענות לך מבלי לראות במה מדובר יהיה חסר אחריות.
קחי אותה לרופא נשים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה ראשונית....30/08/2008
שלום, אני רוצה ללכת לגניקולוג בפעם הראשונה,יש לי חבר שנה וכמה חודשים ואנחנו מקיימים יחסי מין והכל בסדר. אני בת 16 וחצי. רציתי פשוט לבוא להיבדק למקרה חרום,מה אני צריכה בבדיקה הראשונה,זאת אומרת האם אני צריכה להביא איתי משהו,כמו מסמכים או כל דבר אחר...? ועוד משהו זה אפשרי שאני יבוא להיבדק בלי שאמא שלי תידע? פשוט שזה יהי סודי, ואם אפשר אני רוצה קצת פירוט איך יבדקו,מה מי מו... תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל... שלום,
ד''ר יעקב אורבך31/08/2008אייני יודע באיזו מסגרת את מבוטחת, אבל עלייך להביא איתך את המסמכים המעידים על הביטוח הרפואי שיש לך.
ביחס לסודיות הרפואית, עלייך להבין שבמידה ונגבה תשלום מחשבון הבנק עבור הביקור, הרי אימך תראה בדף החשבון את הביקור ותקבל פירוט אודותיו.
אני בטוח שאם תבקשי מרופא הנשים לשמור את הביקור בסוד, הרי שדבר הביקור לא יצא מן הרופא, אך עלייך לקחת בחשבון את מה שאמרתי למעלה.
ביחס לבדיקה עצמה.
הרופא ידבר איתך, ישאל על בריאותך ועל מחלות במשפחה. תקבלי הסבר על אמצעי המניעה ויוצע לך לשתמש באחד מהם.
במידה ויש בעיה רפואית הרופא יציע לך להבדק.
לא כל ביקור אצל רופא נשים כרוך בבדיקה, ואינך חייבת להבדק על מנת לקבל גלולות, או אם אינך רוצה.
דעי לך שבכל מקרה זכותך לבוא לביקור עם חברה או חבר, ועצתי לך לבוא עם אימך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה, בבקשה לענות מוקדם!!!לא יודעת1829/08/2008
היי, היו לי בעיות של מחזור לא סדיר- היה לי מחזור חודש כן חודש לא ואז במשך כחצי שנה, אולי יותר, לא היה לי יותר מחזור, אז לפני שנה-שנתיים הביאו לי כדורים שיסדירו לי את המחזור. השנה המחזור היה די סדיר, כמה פעמים קרה שלא היה לי מחזור, ועכשיו כבר כחודשיים לא היה לי מחזור. השאלה שלי היא האם אני צריכה ללכת לרופא נשים כדי שיביא לי עוד פעם כדורים? ויש לי שאלה נוספת- בנוסף למחזור הלא סדיר, התגלה שיש לי המטוריה מיקרוסקופית וכרגע אני עושה בדיקות בבית חולים כדי לבדוק מה המצב של הכליות שלי. השאלה שלי היא האם שני הדברים האלה יכולים להשפיע על כמות הזיעה וריח הגוף שלי?, כי אני סובלת מהזעת יתר בגב, בבית השחי ובכפות הידיים וריח הגוף שלי מאוד מאוד חזק, גם אם אני מתחלקת כמה פעמים ביום ושמה דאודוראנט כל כמה שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת ה 18 שלום,
ד''ר יעקב אורבך29/08/2008חסרים פרטים בשאלתך.
האם את מקיימת יחסי מין? מה גובהך ומה משקלך? האם את משתמשת בתרופות, ואם כן איזה?
אייני רואה קשר בין ההפרעות בוסת לבין הכדוריות בדרכי השתן, ואייני מוצא קשר לריח הגוף, או להזעת היתר. על כך תצרכי להועץ ברופא המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת פרטים
לא יודעת1804/09/2008אני לא לוקחת שום כדורים בינתיים, עשיתי בדיקות אבל עוד לא הספקתי להתקשר לגבי התוצאות. אין לא מקיימת יחסי מין, והגובה שלי הוא- 1.67 והמשקל 52.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת18
ד''ר יעקב אורבך05/09/2008מן הראוי היה לפנות לרופא נשים עם תוצאות הבדיקות.
רופא עור יוכל לעזור לך יותר בקשר להזעות היתר. היום יש גם טיפול ניתוחי לבעיה, תצטרכי להוועץ ברופא המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהההלינה27/08/2008
אני אמורה להתחיל לקחת גלולות החודש, עם תחילת המחזור. המחזור שלי (כפי שאני רואה) עדיין לא התחיל אם כי ביומיים-שלוש האחרונים יש הפרשות כהות כאלה (הפרשות עם טיפה דם). האם אני אמורה להתחיל לקחת גלולות כשיתחיל הדימום הרציני או שכבר פספסתי את המועד ולחכות לחודש הבא עם הגלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליטל שלום,
ד''ר יעקב אורבך29/08/2008את הגלולות עלייך לקחת באופן סדיר מבלי להתיחס לדימום המופיע בין הוסתות. 21 ימי טיפול ושבעה ימים של הפסקה.
אם לקחת את כל הגלולות, ולא שכחת אף גלולה, יתכן שהדמום בין הגלולות יהיה חלש ביותר, ולפעמים אף יעלם לחלוטין. הדבר אינו צריך להטריד אותך.
במידה ואת מודאגת פני לבדיקה לרופא נשים.
במקרה שלך, אם פרק הזמן בין ההפסקה להתחלת הטיפול בגלולה גדול משבוע, התחילי את הגלולות היום, והשתמשי באמצעי מניעה נוסף בעשרת הימים הקרובים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני27/08/2008
שלום רב, התחלתי לצאת עם בחורה ויש לי איבר מין נורא רחב. אני לא נהנה מהסקס איתה. מה אפשר לעשות במקרים כאלו? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני שלום,
ד''ר יעקב אורבך27/08/2008שאלתך מכילה פרטים, אך אינה ברורה.
מדוע בדיוק אינך נהנה? האם יש לך או לה כאב בזמן מגע מיני? האם אינך מצליח לחדור לנרתיק? האם היא אינה מאפשרת חדירה לנרתיק בגלל האיבר הרחב?
עליך לפרט על מנת שאוכל לענות לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שדייםסיוןןןן24/08/2008
שלום רציתי לדעת עם אני לובשת חזייה שממש אבל ממש צמודה לי וגם קטנה,והיא לוחצת לי בפיטמות אז זה לא מפריע לגדילה של השדיים? אני בת 16. ואין שום סיכון בזה שאני לובשת חזייה כזאת?<
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאת אני ששאלתי על הדגדגן פשוט לא יכ
סיוןןןן24/08/2008יכולתי לעשות תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשששש שלום,
ד''ר יעקב אורבך24/08/2008לא. אין שום סיכון אם את לובשת חזיה כזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך(:
סיוןןןן24/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגדגןסיוןןןן23/08/2008
שלום! אני בת 16 ורציתי לישאול שאלה שממש מטרידה אותי: אני כל הזמן דואגת שאולי נעלם לי הדגדגן. ליפעמים אני בטעות בועטת במיפשעה שלי ומרגישה שאני בועטת בדגדגן. ואז ישר אני ניכנסת לססרטים שאולי בעתטי בדגדגן והוא נעלם! ואז אני מתחילה ליבדוק האם הוא נימצא וזה ממש כואב כשאני בודקת! אני פשוט לא יכולה כבר ביגלל שאי אפשר כל הזן ליבדוק. אני מוטשת ביגלל זה. ואני לא יכולה לישון בשקט ביגלל שנאי מוטרדת שאולי הוא נעלם. ועכשיו עוד הפעם אני בדקתי, ואני מפחדת! בבקשה תענה לי האם יש מצב שכשאני בועטת בטעות במיפשעה אז הדגדן נעלם???? ביגלל מה הוא יכול להיעלם???? הוא יכול ביכלל להיעלם??? בבקשה תענה לי! .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל'''' שלום,
ד''ר יעקב אורבך24/08/2008אינך צריכה להיות מודאגת. כשם שהעיניים והאוזניים לא יעלמו, וכשם שהידיים והרגליים לא יעלמו, גם הדגדגן ישאר איתך לתמיד.
אייני מבין בדיוק איך את יכולה לבעוט במפשעה...?
אבל בלי שום ספק שנזק לא תגרמי לעצמך.
אם את רוצה לדעת היכן נמצא הדגדגן, הכנסי לספריה הקרובה לביתך, בקשי מן הספרנית ספר על בריאות האשה, ושם תמצאי ציור של אברי המין.
הדגדגן הינו איבר קטן המסוגל להתכווץ ולהתרחב כתלות בכמות הדם הנמצאת בו.
זו הסיבה שלפעמים את מסוגלת להרגיש אותו ולפעמים לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לךך(:
סיוןןןן24/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי הופעת מחזור זמן ממושך.קריס22/08/2008
שלום. אני בת 14 , מלפני כ-8 חודשים התחלתי דיאטה כדי לרדת כמה קילו אני לא יודעת כמה ירדתי כי לא בדקתי בהתחלה,כיום אני שוקלת 66 על גובה 1.66 וזה דיי הרבה. הפעם האחרונה שקיבלתי מחזור הייתה בפבואר ומאז לא קיבלתי בכלל מחזור.. ואני לא יודעת מה לעשות , אמי אמרה שהיא תרשום אותי לרופאת נשים אבל אני מודאגת כי אני לא יודעת מה עושים אצל הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריס
ד''ר שבתאי רומנו22/08/2008ובכן קריס ירידה במשקל קיצונית בהחלט יכולה להביא למצב אותו את מתארת. בד"כ ירידה במשקל כזו בפרק זמן קצר יכולה לפגוע זמנית במנגנון של הביוץ לכן כדאי להיוועץ ברופא משפחה וניתן לבצע בדיקה לפרופיל הורמונלי אך יחד עם זאת לשמור על תזונה נכונה. ברגע שהכל יתאזן אני מניח שהוסת תגיע.
חשוב כמובן לשאול באיזה גיל החלה הוסת ואין היא היתה. בד"כ בשנתיים הראשונות של הוסת יכולות להיות הפרעות כמו שאת מתארת. וכמובן במידה ואת מקיימת יחסי מין יש לשלול אפשרות גם של הריון.
באופן עקרוני יעוץ אצל רופא נשים במקרה שלך אינה דורשת בדיקה פנימית כל זמן שאת בתולה ולכן אל לך לדאוג.
רופאי הנשים אינם מפלצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה..מנדל21/08/2008
שלום, אני בת 16 עוד מעט, אני די רזה , ובקושי יש לי חזה, איזה סיבות יכולות לגרום לכך, והאם זה בעייתי שבגיל כזה גדול יחסית עדיין אין לי חזה? האם יש אפשרות שזה יישאר כך לכל החיים?? כיצד אפשר לשנות את המצב הזה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיה
ד''ר שבתאי רומנו21/08/2008השאלה שצריכה להשאל היא האם כבר קבלת וסת? במידה וכן יש להבדק ע"י רופא נשים ולהעריך את ההתאמה מבחינה מינית והורמונלית ובהתאם להתייחס לשאלותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה בעיות הורמונליות?חסוי21/08/2008
אני מפחדת בבקשה תענו לי אני בת 15.5 קיבלתי מחזור בגיל 12 והוא לא סדיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסוי
ד''ר שבתאי רומנו21/08/2008בעייה הורמונלית היא תופעה מאוד שכיחה ואין מקום לבהלה יש רק לבדוק אם אכן קיימת. הכוונה היא שדימום בלתי סדיר נובע ממחזורים ללא ביוץ בחלק מהמקרים שגורם לוסת בלתי סדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דר שבתאי אשמח לתשובתך לשאלותי הקודמדידי20/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
דידי
ד''ר שבתאי רומנו21/08/2008כמו שהבהרתי במידה והנערה קיימה יחסי מין מלאים יש בהחלט מקום לבדיקה גניקולוגית מליאה כולל בדיקה של צוואר הרחם. במידה ולא ניתן לבצע בדיקה חיצונית והסברים לנערה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- והאם Sedural - סדורללהלה18/08/2008
פוגע ביעילות הגלולה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להלה שלום,
ד''ר יעקב אורבך20/08/2008גם סדורל אינו מפריע לפעולת הגלולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
