גידולים או סרטן צוואר הרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידולים או סרטן צוואר הרחם
    חגית
    29/03/2012

    לפני שנה וחצי הייתי בבדיקה שגרתית אצל רופאת הנשים שלי
    נלקח פאפ דק
    והתוצאות היו

    Specimen Adequacy - Satisfactory for evaluation.
    Endocervical cells present

    Interpetation/Result - Negative for intraepithelial lesion or malignancy.

    מזה שלא התקשרו אליי הבנתי שהכול תקין, היא גם עשתה לי אולטרסאונד כי התלוננתי על כאבים בזמן הביוץ והיא אמרה שהכול תקין

    לפני כמה ימים היה לי סוג של דימום ורדרד והיום הוא החריף עדיין ורדרד מרגיש כמו מחזור (כאבי גב וכו') אבל לא נראה דימום של מחזור מצד שני
    ממישוש של צוואר הרחם אני מרגישה כמה בליטות על שטח צוואר הרחם (מה שהיה גם בפעם הקודמת אצל הרופאת נשים) אבל יחד עם הדימום התחלתי קצת לחשוש
    קבעתי תור לעוד שבוע וחצי
    ורציתי לשאול - מה הסיכוי לפתח משהו מסוכן תוך שנה וחצי מבדיקה (שאני מקווה שהיא אכן תקינה) והאם בליטות בצוואר הרחם כמו שאני מרגישה יכולות להיות תקינות? אני לא הכי רגועה ושוקלת אולי לנסות להקדים את התור
    אשמח לתגובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידולים או סרטן צוואר הרחם - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    30/03/2012

    שלום רב,
    תשובת הפאפ שעליה דיווחת היתה תקינה.
    בכל מקרה של דימום חריג מומלץ לעבור בדיקה גינקולוגית. אבחנה של ממצא פתולוגי בצוואר הרחם תוך שנה - לא סבירה.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרתי לאחר ביקור אצל רופאת הנשים

    חגית
    09/04/2012

    אז היא בדקה אותי ואמרה שהכל בסדר
    אבל משום מה לא ביצעה בדיקת פאפ כששאלתי מדוע
    אמרה לי שזה אחת לשלוש שנים (כנראה בשל בגיל אני בת 32) ואין צורך אלא בפעם הבאה שאני אבוא מאחר שכבר עברתי בדיקה כזו לפני שנה וחצי
    האם זה נכון? לא הגיוני יותר לקחת בדיקה כזו כשמטופלת מגיעה אחרי שנה וחצי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו