דימום בין ויסתי ופאפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום בין ויסתי ופאפ
    גגגג
    15/01/2014

    שלום רב!,

    אישה בת 30 עם שחלות פוליציסטיות דימום בין ויסתי כשנתיים עם הפסקה של כמה חודשים וחזר לפני כחודשיים עשתה פאפ פעם ראשונה יש דימום בצוואר במגע כמו כן תבוצע לה בדיקת פיפל אחרי המחזור מה זו בדיקה הזו?

    הפנה אותה גם לקולונוסקופיה של צוואר הרחם - האם לוקחים בטוח ביופסיה של צוואר הרחם או רק אם רואים בבדיקה שיש משהו לא תקין ואם כן אז למה בכלל עשה פאפ בכזה מצב ? לא נותנים קולונוסקופיה רק לאחרי שמוצאים שהפאפ לא תקין.?

    נתן לה גם כדור בשם medroxyprogesetone acetate 5 mg - זה בעצם גלולות עם פרוגסטרון? וכן בדיקות אחרות אבל לא פרופיל הורמונלי

    צוואר -אקטרופיון מדמם למגע בנוסף, הוא כתב רירית 7 מ"מ סדיקה טפולות תקינות זקיקים מרובים ללא נוזל חופשי מה זה אומר ? תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום בין ויסתי ופאפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום בין ויסתי ופאפ - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    13/02/2014

    פאפ: בדיקת סריקה לאיתור ממצאים טרום-סרטניים של צוואר הרחם.
    קולפוסקופיה: הסתכלות בהגדלה על צוואר הרחם. מבצעים ביופסיה רק אם יש נגעים חשודים.
    פיפל: בדיקה היסטולוגית (ביפסיה) של רירית חלל הרחם.
    ההפניה לביצוע הבדיקות הנ"ל בנוכחות דימום חריג היא שקולה.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו