חיסון פפילומה והיריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון פפילומה והיריון
    לירון
    10/10/2014

    שלום,

    בת 27 , לפני כשנה וחצי הייתה לי בדיקת פאפ לא תקינה cin1 והופנתי לקולוסקופיה והמומחה אמר שזה תקין אך יש לעקוב , חודש לאחר מכן נכנסתי להיריון וילדתי לפני 3 חודשים,

    בביקור אצל הגניקולוד לפני יומיים עשה לי שוב בדיקת פאפ והפנה אותי שוב לקולוסקופיה, והמליץ לי לעבור את חיסון הפפילומה, שאלותיי:

    1) שאלתי אותו אם אין מניעה להיכנס להיריון בזמן מתן החיסונים ב-3 השלבים , אמר כי אין מחקרים שהראו כי יש נזק לעובר, רציתי לוודא זאת , מקריאה בפורום אחר רופא המליץ לעשות זאת רק חודש אחרי הזריקה האחרונה

    2) בכדי להבין את הנושא , קיימתי יחסי מין רק עם שני גברים בחיי, בעלי ואחד לפני כן, בהנחה שבעלי הוא זה שהדביק אותי מה היעילות של החיסון אם כבר נדבקתי ?

    3) מה זה PCR ל HPV, רופא בפורום חזר על כך בכל תשובה שלו

    4) האם גם בעלי צריך להיבדק כדי לשלול שהוא גם "מודבק" , והאם הוא גם אמור לעבור חיסון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון פפילומה והיריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון פפילומה והיריון - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    01/11/2014

    שלום רב,
    ההנחיה הכללית היא להימנע מהריון במהלך קבלת החיסון. הנחיה כללית זו נועדה לוודא את מירב הבטיחות.
    אולם, הנתונים מהנסיון שנצבר עד כה לא הראו תופעות לוואי או השפעה חריגה על ההריון לאלה שנכנסו להריון תוך כדי קבלת החיסון.

    PCR HPV היא בדיקת הזנים של נגיף הפפילומה.

    אין משמעות לבדיקת "הדבקה" של בן הזוג. בישראל, כמו ברוב המדינות, אין המלצה לחסן בנים/גברים

    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו