הרוזיו מדמם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרוזיו מדמם
    מיכל
    24/12/2014

    שלום,
    לאחר צריבה בקנחת כסף, הרופא נתן לי ג'ל זידובל ל פעם ביום למשך 7 ימים. (כשעל האריזה רשום שימוש ל 5 ימים בלבד)
    כנראה כדי שהמקום לא יזדהם? הבנתי בכלל שג'ל זה ניתן לנשים הסובלות לוגינמוס חיידקי.
    רציתי לדעת
    (במיוחד שאחת מתופעת הלוואי של הג'ל הינה קנדידה), למה להסתכן בעוד בעיות?
    שאלתי רופאת נשים המומחית במחלות העריה. והיא ענתה שאין צורך לשים את הג'ל ואין צורך בכלל לשים כלום.

    בנתיים הצריבה הייתה ביום 22.12.14 ושמתי רק פעם 1 מהג'ל.
    הוסת צריכה להגיע עוד שבוע, אני לא מתכונת לקיים יחסים עד אחרי הוסת.
    האם עליי בכל זאת לשים שם משהו?
    האם אני מסכנת את עצמי בזיהום? במידה ואחליט לא לשים?

    אני יודעת שבפורומים לא תמיד אפשר לענות על כל דבר.
    לכן אם ביכולתי לא לשים שם כלום, ושזה יהיה באחריותי בלבד, אבקש לדעת =)

    אודה לתשובתכם הכנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרוזיו מדמם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרוזיו מדמם - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    25/12/2014

    שלום רב,
    המלצה כללית בלי להכיר את מצבך: בדרך כלל אין צורך בטיפול מניעתי אחרי צריבה.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה ברשותך

    דנה
    28/12/2014

    מצב סיכום ביקור. הגעתי לרופא מסיבת דימומים לא סדירים.. לא דימומים מסיבים יותר כתמים כאלה מדי פעם במהלך החודש..ולפעמים דימומים אחרי יחסים.
    אין הפרשות מוזרות או מסריחות. הכל תקין. מחזור סדיר.
    הבנתי שסיפטום לדלקת בצוואר הרחם הוא דימומים לא סדירי?? כול להיות זו הסיבה לזידובל? שעשה לי רע ושרף לי שם וגירד לי . מזל שהפסקתי.
    הוא לא כתב כלום על דלקת. רופא נשים שעשה פאפ לפני חודש שאגב יצא תקין גם לא אמר כלום.

    הבנתי שדלקת מתבטאת בהפרשות וריח רע.
    אם היה דלקת היה מציין זאת בביקור? היה כותב? אומר?

    ומתי ניתן לחזור ולקיים יחסים?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו