מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן השחלותבתיה27/05/2015
שלום ד"ר,
לפני 7 עברתי ניתוח כריתת שחלות, חצוצרות, רחם, אומנטום אובחנתי בדרגה 3C.
הסרטן התפרץ לחלל הבטן עם גרורות והגיע גם לסרעפת, מעל המעי, ומעל הכבד.
מיד לאחר הניתוח התחלתי כימותרפיה קרבופלטין טקסול ואווסטין - סה"כ 6 טיפולים אחת ל-3 שבועות. בסיום עשיתי בדיקת סיטי ואין עדות למחלה.
ממשיכה עם עוד 12 טיפולי אווסטין.
2 שאלות לי אלייך:
1. הבנתי שהמצב חמור האם יש לי סיכוי שהמחלה לא תחזור?
2. האם לא עדיף לעשות בדיקת ped ct במקום CT.
אודה לתשובתך - בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתיה - תוספת לשאלתי
בתיה30/05/2015שאלה נוספת לי אלייך ד"ר, מה עושים עם נוירופתיה קשה בכפות רגליים וידיים? ניסיתי ליריקה ועוד, כלום לא עוזר. לפני 7 חודשים עברתי את הניתוח. סיימיתי לפני חודשיים את הכימו הקשה ממשיכה עם אווסטין. אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה שאלה בנושא סרטן שחלות
בתיה24/06/2015למה אני לא מקבלת תשובה לשאלתי מ-30.5 האם האתר פעיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה שאלה בנושא סרטן שחלות - תגובה
פרופ' עמי פישמן22/07/2015שלום רב,
כאשר המחלה מאובחנת בשלב מתקדם יש סיכון להישנות המחלה. הטיפול שקיבלת הוא הטיפול המיטבי ונועד והקטין את הסיכון להישנות המחלה.
הסימפטומים של נוירופתיה פריפרית שאת מתארת הם תופעת לוואי שכיחה של הטיפול בטקסול. לצערנו, אין תרופת פלא להקלת הסימפטומים ובחלק מהמטופלות יש הקלה בחומרת התופעות עם הזמן שעובר מסיום הטיפול.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח ליצור איתך קשר
גלית דהרי27/09/2015קראתי את שאלתך ואחותי כרגע בדיוק במצב שבו נמצאת לפני הטיפולים. מאוד מעודד לשמוע כי הטיפול הצליח. אשמח ליצור איתך קשר, מכיוון שיש לי שאלות רבות ואנחנו די בפרשת דרכים ולא רואים כרגע את האור בקצה המנהרה.
מודה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגלית גלית דהרי
בתיה28/09/2015היי גלית, חג שמח,
בשמחה אשמח לעזור ככל שאוכל
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

