סמן CA125 תוצאה גבולית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סמן CA125 תוצאה גבולית
    מיכל
    26/10/2016

    שלום רב. אני בת 47. כחלק מבדיקות שונות שקיבלתי מר. נשים לעשות ניתנו לי גם מס' בדיקות של סמנים. כולם יצאו מתחת לרף העליון. כלומר על פניו: תקינות. קיבלתי היום טלפון מר. משפחה שהבדיקה הנ"ל יצאה לדעתו בכל זאת גבולית (31.1)ושכדאי שאפנה לבירור. את הבדיקות קיבלתי לעשות מאחר שבחודשים האחרונים תקפה אותי עייפות קיצונית מאד שמלווה אותי מספר ימים באמצע החודש (בזמן מה שבעבר הרגשתי כביוץ ולפני/במהלך מחזור)שמלווה גם בכאבים ראומטיים באזורים שונים בגוף,שינויים קיצונים במצב הרוח, נשירת שיער וכו'. כל הסימנים באים והולכים (כולל התמלאות בנוזלים באזור הבטן שחולפת לאחר מכן) במהלך חצי השנה האחרונה היתה גם הפסקה במחזור של 4 חודשים כשככל שהתרחקתי מזמן המחזור האחרון שקיבלתי היתה מעט הקלה בתחושת העייפות הכרונית ובסימנים נוספים) שאלתי היא ראשית, עד כמה הסמן הזה הוא מהימן והאם תוצאה גבולית היא בעייתית האם יש גם תאים נורמליים בגוף שמייצרים אותו? וגם: האם א.ס תקין של השחלות מספיק ל"צפירת הרגעה". תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סמן CA125 תוצאה גבולית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "סמן לא תקין"

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    27/11/2016

    הנורמה של סמן זה היא עד 35. מאחר וגם בדיקת האולטראסאונד תקינה את יכולה להיות רגועה לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו