הישנות סרטן השחלות לאחר כימותרפיה וניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הישנות סרטן השחלות לאחר כימותרפיה וניתוח
    סימה
    16/08/2017

    אמי בת 84 ובאוקטובר אובחנה עם סרטן השחלות, עברה טיפולי כימותרפיה, ניתוח וסדרה נוספת של כימותרפיה. סיימה לפני כ- 5 שבועות את הטיפול האחרון. בטיפול האחרון נלקחו ממנה סמני גידול שה- C15-3 יצא קצת גבוה 45, בהשוואה לבדיקה שבוצעה לאחר הניתוח, עם תחילת המחזור השני של הטיפולים, שהיה בערכים תקינים (27). ביצעה ממוגרפיה ואולטרסאונד שלפיהם הרופא המליץ על מעקב בעוד חצי שנה. לפני כשבוע בעקבות כאבי בטן שמאלית, בוצע CT ונמצא שיש 3 גושים חדשים בגדלים של בין 3-4 ס"מ.
    טיפול אגרסיבי של כימותרפיה באישה בגיל כזה נראה שלא סביר ולא בטוח שתצליח לעמוד בהם כמו בטיפולים הקודמים שהיו במינון נמוך יותר עקב גילה.
    מה ההמלצות לטיפול בהישנות המחלה?
    פרט לממצאים אלו, אמא בריאה ואינה סובלת ממחלות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה -

    סימה
    16/08/2017

    3 הגושים נמצאים בקדמת האגן משמאל, קדמית לכלי דם בלתי נפרד מעורק האיליאק החיצוני, תהליך הטרוגני במרקמו. באגן מימין - אחורי ובלתי נפרד מוריד האיליאק החיצוני גוש נוסף צמוד לקיר הימני של השלפוחית וגוש שלישי - צמוד לכיפת הוגינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו