HPV

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • HPV
    חסוי
    01/09/2008

    שלום רב. אני בת 24, וזו הפעם השניה שבו נמצאו בבדיקת PAPS וקולקוסקופיה: reactive changes CIN 1with koikocytosis בצוואר הרחם שלי עקב הימצאות HPV... לפני שנתיים עברתי טיפול בלייזר בצוואר הרחם. מאז הבדיקות יצאו בסדר אך כעת שוב התגלו אותם שינויים ברירית. הגניקולוג הציע לי 2 אופציות: 1- לייזר 2- טיפול יותר מעמיק לדבריו, שבו גם לוקחים חלק מהרקמה ושולחים לבדיקה. אני מתקשה להבין מהגניקולוג שלי את היתרונות וחסרונות כלומר את הסיכונים שיש בשני סוגי הטיפולים. אודה לכם מאוד אם תעזור לי להבין האם ישנם סיכונים הכרוכים בשתי השיטות הנ"ל ומתוך כך איזו שיטה להעדיף. בנוסף אשמח לשמוע על כל טיפול אלטרנטיבי שקיים לטיפול ומניעת השפעת הוירוס. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HPV

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HPV

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    01/09/2008

    לחסוי שלום רב,
    אין טיפול לוויערוס. אני ורבים וטובים אחרים כלל אינם מטפלים במצב זה. הסיבה היא שברוב המקרים זה חולף מעצמו. מבחינתי כל מה שצריך זה מעקב.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו