פפילומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פפילומה
    אמא צעירה
    04/09/2008

    לפני כחודש עברתי בדיקת pap. התקשרתי לרופא שלי אשר הסביר לי כי היה מיעוט תאים ועלי לבצע את הבדיקה שנית לאחר המחזור - אך הבדיקה הנוכחית תקינה ואין לי מה לדאוג. יש לי מספר שאלות: 1. האם עלי להרגע מכיוון שהמעבדה או הרופא לא פנו אלי אלא אני אליהם? 2. מדוע חשוב לחזור על הבדיקה אחרי המחזור? 3. אם היו חושדים במשהו האם הפרוצידורה היתה שונה והיו מפנים אותי לבדיקות אחרות ולא לחזור על הפאפ? 4.לדברי הרופא-במיעוט תאים עדיין יכולה לצאת תוצאה ואצלי התוצאה היתה תקינה אך מומלץ לערוך אותה שנית לשם אמינות הבדיקה. 5.אין לי שום כאבים או דימומים וכד'- האם אני יכולה לישון בשקט? כי אני ממש לא רגועה חשוב לי לציין כי אני מרוצה וסומכת על הרופא שלי בנושא זה אך בגלל שהנושא מפחיד אני מעדיפה לקבל את דעתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פפילומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    פרופ' עמי פישמן
    04/09/2008

    שלום רב,
    לעתים, בבדיקת הפא נצפה מיעוט של תאים או בגלל קושי טכני בלקיחה או מסיבה אחרת.
    אם לא נצפה משהו חריג נוסף - קרוב לודאי שתמשיכי לשיון בשקט.
    להשלים את השקט - תילקח בדיקה חוזרת בחודשים הקרובים. יש לקחת את הבדיקה לא בזמן הוסת.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו