התלבטות קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות קשה
    ענת
    06/10/2008

    אמא של בת 67, לפני יומיים גילו לה גידולים בשתי השחלות, לדברי הרופאים היא צריכה לעבור ניתוח כריתת רחם שחלות וחצוצרות, ואף קבעו לה תור לניתוח מיידי, הבעיה היא, שאימי מתוכננת לנסוע בעוד כשבועים, לשבועיים לחו"ל, היא לא מוכנה לוותר על הנסיעה, לדעתה לא יקרה כלום בחודש הקרוב ואפשר לדחות את הניתוח, הרופאים אומרים שהיא "ילדה גדולה" והיא צריכה להחליט, עלי לציין שמידי פעם יש לה כאבים באזור האגן, כאב ניסבל לדבריה... אני מתלבטת מאוד, האם עלי לאסור עליה לנסוע? האם באמת חודש דחיה של הניתוח הוא לא דבר המסכן חיים? האם יכול להיות יותר גרוע ממה שיש עכשיו? האם הדברים יכולים להסתבך, בדחית הנתוח בחודש? אודה לתשובתך ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    06/10/2008

    שלום רב,
    מקובל ברפואה שכאשר מאובחן גידול להתחיל בטיפול/ניתוח בהקדם האפשרי.
    יחד עם זאת יתכן מאד שדחיה של חודש לא תשנה את המצב. אך אין לי ספק שאם הטיפול לא יצליח המעורבים בהחלטה לדחות את הטיפול ישאלו את עצמם "אולי אם היינו מטפלים בזמן המצב היה שונה?"
    אמנם החלטה קשה אך כרופא עלי להמליץ על טיםול בהקדם האפשרי.
    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו