שלום...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום...
    אלונה
    07/10/2008

    אני בת 20, אחרי בדיקת pap שיצא לא תקינה, גילו אצלי וירוס HPV 16 וכמו כן אני במעקב. הייתי רוצה לדעת יותר על המחלה. זה בטוח יוביל לטרום סרטן הרחם, לסרטן הרחם? תוך כמה זמן מתחילים להיווצר תסמינים אם כן... מה אפשר לעשות? החיסון עדיין יעיל עם החשיפה לוירוס? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאלונה

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    08/10/2008

    שלום...
    יש פרטים חשובים החסרים בסיפור הרפואי שלך המונעים תשובה מדויקת
    האם עברת קולפוסקופיה? האם היה צורך בביופסיה? אם כן מה הייתה התשובה?.
    הזן 16 של נגיף ה- HPV נחשב לאלים. אולם הוא לא תמיד גורם לבעיות ברירית צוואר הרחם. המעקב חשוב כי אם הוא יעשה בצורה תקופתית יש מירב הסיכויים שאם יווצרו נגעים בצוואר הרחם הם יתגלו בשלב בו אפשר לטפל בהם ביעילות גבוהה ביותר.
    אין תרופה נגד נגיף ה-HPV, אולם בד"כ הגוף מתפטר ממנו לבד כעבור כמה שנים.
    החיסון (גרדסיל) הוא כנג 4 זנים של הנגיף על כן עדיין כדאי לעשות אותו כי הוא יגן עליייך בפי הזנים בהם לא נדבקת עדיין.

    כל טוב,
    פרופ' י. מנצ'ר
    0523511971

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו