מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה לעשות עם חיסון אחרוןאמא מודאגת03/06/2009
שחום למומחים,
בתי בת ה-25 קיבלה כבר 2 חיסונים מתוך השלושה. היא אמורה לקבל את השלישי בראשית חודש ספטמבר. בגלל מחוייבות מוקדמת, עליה לעזוב את הארץ לארה"ב ב 20 באוגוסט, כעשרה ימים לפני הזמן שנקבע לחיסון השלישי. בקופ"ח מכבי אמרו לה שהיא לא יכולה לקבל אותו לפני ספטמבר. מצד שני בתי חייבת לעזוב באוגוסט ולא תוכל לחזור ארצה אלה מספר חודשים לאחר מכן. האם תוכלו לייעץ מה האופציות העומדות בפניה, ובאיזו מידה החיסונים הללו יעילים אם קיבלה רק 2 מתוך השלושה. תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון
פרופ` יוסף מנצ`ר07/06/2009שלום רב,
האופציות הן:
1. לקבל את החיסון לפני הנסיעה (כל אחות יגכולה להזריק לה).
2. לקחת את החיסון איתה (לשמור בקירור) ושחות תזריק לה בארה"ב.
3. אם היא חוזרת תוך 2-3 חודשים בלבד - אפשר לקבל גם אחרי חזרתה.
כל טוב,
פרופ' י. מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי שרירים מאז החיסון
ורד25/08/2009שלום אני בת 35, רווקה, צורכת גלולות למניעת הריון
מאז שעשיתי את החיסון הראשון אני סובלת מכאבי גב נוראיים ומעוויתות בפנים בשעות הלילה שאני עייפה.
לפני כיומיים קראתי דברים נוראיים על החיסון והתופעות האלו בדיוק היו רשומות.
ביום חמישי יש לי חיסוון שני ואני שוקלת אם להמשיך
האם אגרום נזקים אם אפסיק החיסון כעת?
האם הפרסומים הנוראיים על החיסון של גרדסיל (אני לקחתי סרוויקס) הוא נכון?
אני בהיסטריה, לא ישנה כבר כמה לילות מפחד
אבקש תשובתך, תודה רבה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחיסון המדובר
ורד25/08/2009חשוב לציין שאינני יודעת אם התופעות הללו הן מהחיסון אבל בשעות הלילה כשאני מאוד מאד עייפה אני לפעמים מרגישה שלחי ששמאל שלי קופצת לבדה. עוד שאלה: האם זה נכון שהחיסון הזה רק יכול להוביל לסרטן צוואר הרחם?
שוב אני ממש בהיסטריה
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורד
פרופ` יוסף מנצ`ר25/08/2009לורד שלום רב,
עד היום הופצו עשרות מיליוני מנות חיסון בעולם (רובן בארה"ב)
• רוב תופעות הלווא הן קלות ושיעור תופעות הלוואי אף נמוך מחיסונים מקובלים אחרים
• תופעות הלוואי החמורות המדווחות לרוב אינן מקושרות ישירות למתן חיסון .
בקשר לתופעות שיש לך - ממליץ שתיבדקי אצל רופא.
החיסון מגן בפני סרטן צוואר הרחם ובשום פנים אינו יכול לגרום לו.
בברכה,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

