לאחר ניתוח וטיפולי כימו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח וטיפולי כימו
    רינה
    10/07/2009

    אני כבת 60

    התגלה אצלי סרטן שחלות - רחם מפושט לחלל הבטן. בין 8 טיפולי כימו נותחתי להסרת רחם ושחלות וניקוי האזורים הנגועים עד כמה שניתן. אני כחודש וחצי אחרי הטיפולים. בעוד כחודשיים יש לי תור לבדיקת מרקרים וייעוץ. במשל כל הזמן מאש הטיפולים יש לי בחילות ושילשולים ותיאבון מועט. לעיתים קרובות גם כאבים עזים דמוי דקירה בבטן. אהי גם מאד חלשה וצריכה לשבת כל 10 דקות מקוצר נשימה. שאלתי היא האם זה סדר היום של חולה כמוני והאם זה נובע מהמחלה או הטיםולים או הניתוח. כמ"כ במרפאה האונקולוגית שלי אי אפשר לדבר עם רופא על בסיס קבוע. מי אם כן יהיה המלוה שלי במצבי - האם רופא הקופה או מי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח וטיפולי כימו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרונית

    פרופ' עמי פישמן
    11/07/2009

    שלום רב,
    הסימפטומיפ שאת מתארת ובעיקר תחושת החולשה מתאימים למצב שאחרי טיפול כימי. בדרך כלל צפויה הטבה עם שיפור הדרגתי עם הזמן.
    כדאי להבהיר את התבנית והאחריות על המעקב עם הצוות המטפל בך (גינקולוג - אונקולוג, רופא משפחה).
    כך תמנעי אי בהירות ויוטב לכולם.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו