מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- cin3לילי05/10/2009
ד"ר נכבד שלום רב,
ראשית, תודה רבה לך על המענה והעזרה. דע לך שאתה מקל על חיי אנשים רבים בהיותך זמין וקשוב לקשיי הזולת.
שנית, רציתי לברר עניין מסויים שמטריד מנוחתי מאוד: לפני כחצי שנה כמעט עברתי כריתת רחם עקב cin3 ולאחר שהקוניזציה לא עלתה יפה, כמו גם טיפולים כימותרפיים לעניין אחר.. לא הועילו. התאוששתי.. וכעת עברתי שוב פאפ. אני ממתינה לתוצאות, מודאגת מאוד מהסיוט...
גילי 37.
כמו כן, לפני כריתת הרחם עמדה ספירת הכדוריות הלבנות על 4.4 ומאז הניתוח בירידה. כעת עומדת על 3.2. מה זה יכול להיות? הזמנתי תור להמטולוג אולם ההמתנה ארוכה ארוכה...
המון המון תודה לך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלתי העיקרית היא - האם יש לי סיבה
לילי05/10/2009לדאגה? האם הסיוט יכול לחזור על עצמו? יש מצב להתפתחות נוספת של cin3 או תאים סרטניים של ממש?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהאם יש טעם בחיסון החדשני?
לילי05/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללילי
פרופ` יוסף מנצ`ר05/10/2009שלום רב,
האבחנה אינה ברורה כי לא נותנים כימותרפיה ל- CIN3 .
אם אמנם היה רק CIN3 הסיכוי להישנות הוא קטן. על כן אין מקום לדאגת יתר.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללילי
פרופ` יוסף מנצ`ר05/10/2009יש טעם בחיסון כי זה יגן בפני הידבקות בזנים אחרים של הנגיף.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכימותרפיה היתה לעניין אחר אולם
לילי05/10/2009חשבו שייתכן והיא תעזור לcin3
המון תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

