סרטן ברירית הרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ברירית הרחם
    חנה
    29/10/2009

    אני בת 29. נישאתי לפני כעשרה חודשים.

    המחזור מאז החתונה לא סדיר במיוחד (28, 25, 35 ימים הפרש ועוד). במהלכו יצאו לי ממש גושי דם גדולים שהלחיצו אותי מאד ופניתי לרופאת נשים. היא שלחה אותי לאולטראסאונד וגינאלי ובו התגלה חשד לפוליפ או אפילו לשניים. היא לא הסתפקה בתוצאות ושלחה אותי לאולטראסאונד נוסף. בו התגלה שיש פוליפ. בעלי ואני הלכנו לרופאת פוריות כדי לבדוק האם ישנן בעיות פוריות (הגענו אליה אחרי שבעה חודשים של ניסיון לערך) והיא שלחה אותי לבדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית. בה התגלה שאכן יש פוליפ ושצריך להסירו.
    עברתי הליך שנקרא היסטרוסקופיה ניתוחית וגרידה שבמהלכם הוסר הפוליפ.

    כעבור שבועיים זומנתי בבהילות לביה"ח ושם נמסר לנו כי בפוליפ שהוסר נמצאה נקודה של גידול שלא נתפתחה. לטענת הרופא, יש מחסור בפרוגסטרון ורירית הרחם עבה.
    לפי אבחנתו על מנת להיות בטוח שהכל תקין הוא רשם לי לקחת את כדור הפרוברה 3 פעמים ביום במשך שישה חודשים.
    עשיתי בדיקת CA-125 והממצא היה 7.5. נמסר לי שזה תקין
    אני נוטלת את הכדור כבר חודשיים ולפני כעשרה ימים התחלתי לדמם (נראה כמו ווסת) - ברצוני לשאול מה הסיבה לכך? נאמר לי שבעת נטילת הפרווברה לא אדמם כלל.
    נראה שהרופא שלי מודאג וביום רביעי הקרוב יש לי ניתוח שבמהלכו תבוצע היסטרוסקופיה ופיפל.


    אשמח לחוו"ד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן ברירית הרחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לחנה

    פרופ' עמי פישמן
    31/10/2009

    שלום רב,
    כדי לתת חוו"ד יש לקבל תשובה מדויקת ומלאה של הבדיקה ההסטולוגית מכריתת הפוליפ.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו