ניתוח שחלות ורחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שחלות ורחם
    רחל
    04/01/2010

    שלום, אני בגיל 51 . מחזור סדיר . אימי חלתה בסרטן שחלות בגיל 58 ונפטרה לאחר שנתיים. אני תחת מעקב של בדיקות אצל גניקולוג. בבדיקות האחרונות בשנה האחרונה ca125 ברמה 48. בבדיקת אולטראסאונד נמצא שרירן ברחם. הרופא ממליץ לי באופן חד משמעי לבצע כריתה של שחלות ורחם למניעת סרטן הרחם והשחלות. יש לציין שעברתי בדיקה גנטית ולא נמצאו גנים החשודים לגרימת סרטן זה. אני בדילמה האם לבצע את הניתוח או האם להיות במעקב קבוע אצל גניקולוג. בנוסף לא ברור לי ההשלכות והשפעות הגופניות הצפויות מהניתוח?? בנוסף לא ברור לי האם ניתן לבצע את הניתוח בלפרוסקופיה??

    מודה מראש לתגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שחלות ורחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרחל

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    05/01/2010

    שלום רב,
    על פי הנתונים שמסרת אינך בסיכון גבוה יותר לסרטן השחלות מאשר האוכלוסיה הכללית. על כן אין הוריה חד משמעית לניתוח.
    כריתת השחלות תיגרום לכך שאת תהיי במנופאוזה.
    עקרונית אםשר לבצע את הניתוח בלפרוסקופיה.
    כל טוב,
    פרופ' יוסף מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו