כאב בנרתיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בנרתיק
    אלמונית
    24/06/2010

    שלום. אני בת 44 ללא ווסת (בעקבות כימותרפיות והשתלת מח עצם עקב לוקמיה, הפסיקה הווסת לפני כשנה ויש לי גלי חום ושאר תופעות גיל המעבר)
    אני סובלת מכאב בנרתיק. זה מגיע בגלים. אך כשזה כואב, זה כואב למשך מספר שעות. ואז שוב נעלם.

    היום בדקה אותי רופאת נשים (פעם ראשונה מאז השתלת מח עצם והפסקת הווסת) וכאב לי מאוד. ממש הגעתי לידי צרחה (ואני אחת שמאוד מאופקת ועם כוח סבל רב. במהלך כל טיפולי הכימו וההשתלה לא צעקתי או בכיתי כמעט). הרופאה טענה שאני מכווצת שרירים...אך אני תמיד מגיעה לבדיקה כזו באותו מצב רוח כך שלא ברור מדוע הפעם זה כאב ובדיקות קודמות לא כאב כך.
    אולי בגלל שיש יובש בנרתיק עקב הפסקת וסת?

    בעקבות הבדיקה של הרופאה, עד עכשיו כואב לי מאוד ויש לי גם הפרשה ורודה כזו (זה לא דם כי זה לא אדום ממש). ויש לי צריבה חזקה בעת הטלת שתן.
    נראה הגיוני שבעקבות הבדיקה הכואבת נפצעתי... ?

    האם יתכן שזו סתם פציעה עקב הבדיקה הכואבת? או שיתכן שיש לי גידול באזור וזה מה שגורם לכאב שבא והולך לעתים? והאם ההפרשה שיש לי עכשיו בעקבות הבדיקה, יתכן וזה עקב פגיעה ב"גידול" שנמצא שם?

    סליחה על עומס השאלות. אך אודה מאוד על התיחסות לכל השאלות. והמון תודה מראש למשיבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בנרתיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' עמי פישמן
    26/06/2010

    שלום רב,
    המקור לכאב ואי נוחות בזמן בדיקה יכול להיות יובש בנרתיק.
    יתכן שבמהלך הבדיקה היתה פציעה של הרירית בנרתיק והיא מדממת קלות.
    נראה שיש מקום לבדיקה גינקולוגית חוזרת אחרי טיפול אסטרוגני מקומי.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו