שאלות בנוגע לסרטן רירית הרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות בנוגע לסרטן רירית הרחם
    א.ר
    26/06/2010

    שלום רב,

    לאחרונה אשתי ביצעה ביופסה וגילו כי יש לה התפתחות של סרטן רירית הרחם שלב 1.
    הרופא המטפל נתן לה את התרופה Megace (פרוגסטרון) אשר באמצעות הטיפול בה, היא אמורה לבלום את התפתחות התאים הסרטניים ואף לרפא את המחלה. במקביל ביצענו גם בדיקת MRI, שם בתשובה היה רשום כי לא היה ניתן להבחין באופן מלא בין שלב B1 ל- C1.
    רציתי לדעת האם עבור שלבים אלו, הטיפול יכול להמשיך להיות באמצעות פרוגסטרון ?
    מה אומרים שלבים אלו ?
    מהם באמת סיכויי ההצלחה בטיפול בפרוגסטרון ?

    חשוב לציין כי אשתי צעירה והטיפול הוא טיפול שבא לשמר את הפריון, אנחנו עדיין ללא ילדים.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' עמי פישמן
    26/06/2010

    שלום רב,
    לשלב 1 של סרטן רירית הרחם יש תת חלוקה ל: שלב 1a ושלב 1b. החלוקה מבוססת על עומק החדירה של הגידול לתוך דופן הרחם.
    פרוגסטרון הוא טיפול מתאים לאבחנה של סרטן רירית הרחם באשה צעירה שמעונינת לשמר את הרחם. שיעור ההצלחה של הטיפול הזה תלויבדרגת התמינות התאים (grade) ואת הנתון הזה תבררו עם הרופא המטפל.
    בהצלחה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו