הפרשות דמיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות דמיות
    אחחחח
    23/07/2010

    שלום רב,

    בחורה בת 27, מקבלת מחזור בתדירות של 35-39 יום שמשך כ5 ועד 7 ימים.
    וסת אחרונה ב-8.6. בתאריך 4.7 התחיל לי דימום נורא חלש (ראיתי קצת דם רק בניגוב) כ-3 שבועות לאחר מחזור קודם. התופעה נמשכה 5 ימים. חשבתי שזה היה מחזור. לאחר מכן שבוע הכל היה תקין,ועכשיו ב-18.7 שוב דימום חלש (קצת הכתמות על תחתון ולרוב רואה קצת דם רק בניגוב).
    וכאבי בטן תחתונה עמומים. בניגוב לפעמים הפרשה של דם חוםולפעמים דם טרי. לפי החישוב של הימים, בעצם ב-18.7 הייתי אמורה לקבל מחזור.
    אני סבלתי 4 שנים מהפרשות וגרד בנרתיק שבחודשים האחרונים טופלו בפרוביוטיקה ושטיפות נרתיקיות. ההפרשות נעלמו אך הגרד עדיין קיים ומתגבר בעיקר בשעות הלילה, יש ימים שאין תופעות בכלל. רופאת נשים אחרונה שהייתי אצלה אמרה להשתמש בטבעקוטן אך זה מקל זמני בלבד.
    עשיתי בדיקת פאפ ותרבית לפי 4 חודשים שיצאו תקינים. האם יש סיכוי שמדובר בסרטן הפות(ראיתי לפני כמה ימים נקודה אדומה שנראית כמו שומה על השפה הימנית החיצוים שם בדרך מגרד יותר)?
    מה זה יכול להיות? האם יכול להיות שאני בהריון (מקיימת יחסי מין רק עם קונדום)? או האם מדובר באיזו מחלה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות דמיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' עמי פישמן
    28/07/2010

    שלום רב,
    בפורום הנוכחי ניתן מענה לשאלות הקשורות בסרטן או מחלות טרום סרטניות על רקע גינקולוגי. הפורום לא עוסק בשאלות גינקולוגיה רגילות. התיאור לא מתאים למחלה סרטנית בגילך.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו