endometrioma - postcoital bleending

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • endometrioma - postcoital bleending
    רעות
    14/10/2010

    שלום,
    הנני בת 26, לפני כשנתיים בעקבות תלונות על כאבים (בבטן תחתונה בצד ימין) ווסת לא סדירה נמצאה אצלי צ'יסטה בשחלה הנמצאת במגמת גדילה (הומלץ על הניתוח).
    דופלר אחרון: שחלה ימנית עם החזר צ'יסטי עכור 70*57 מ"מ הנראה כאנדומטריומה, בהיקף זרימה בתנגודת גבוהה RI=0.73. (שחלה שמלית פוליצסיטת)
    CA125 מלפני שנה הראה 72.81.
    כמו כן לאחרונה החלו להופיע דימומים לאחר קיום יחסים ואף לאחר בדיקת הדופלר. נמצא כי יש פצע בצוואר הרחם. נעשתה בדיקת פאפ שטרם התקבלו התוצאות ובמקביל הופנתי לקולפוסקופיה.
    אשמח לדעת האם יכול להיות קשר בין שני הדברים וכיצד מטפלים בפצע בצוואר הרחם?
    בנוסף במידה וברצוני להכנס להריון בחודשים הקרובים האם מומלץ לעבור את הניתוח להסרת הצ'יסטה לפני או לאחר הלידה?
    האם ניתן להקלט במצב הנוכחי?
    תודה- רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    endometrioma - postcoital bleending

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • endometrioma - postcoital bleending - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    16/10/2010

    שלום רב,
    התיאור שמסרת אודות הממצא הציסטי שנראה בבדיקת האולטרה-סאונד מתאים לאנדומטריומה (ממצא שפיר). ניתן להרות עם הממצא השחלתי המתואר.
    התלונות על דימום לאחר יחסי מין צריכים להתברר בבדיקת קולפוסקופיה והרופא המבצע בדיקה זו יוכל למסור לך את האבחנה האפשרית לסיבת הדימום.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו