טיפול כימותראפי לסרטן השחלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול כימותראפי לסרטן השחלה
    ש"ש
    07/11/2010

    שלום

    לאחר BSO + Omentectormy . תוצאות הבדיקה הפתולוגית שלי :
    Well to mod dif. Adenocarcinoma endometrioid type עם אזורי נמק.
    אין ממאירות בשחלה השנייה, אומנטום ושטיפות בטן תקינות. לא בוצעה דיסקציה של בלוטות לימפה.
    הסרטן בשלב 1a
    הרופא שלי נוטה לתת לי כימו' מניעתית, אך שוקל לתת לי קרבו' ללא טקסול), המלצה סופית תינתן לאחר התייעצות בצוות אונקולוגיה. האפשרות החלופית היא מעקב בלבד. אני בת 49 והסמנים שלי היו תקינים לפני הניתוח (!).

    מבקשת לדעת האם מספיק לתת כימו' של קרבופלטינום בלבד. הבנתי שהפרוטוקול הרגיל הוא קרבו+טקסול.
    כמו"כ, האם pet-ct יכול לעזור לקבוע את מצב הלימפה? הרופא לא רוצה להיכנס שוב
    לבטן לשם כך, שכן זה יהיה ניתוח שלישי שלי תוך שנתיים.

    בתודה מראש
    ש'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול כימותראפי לסרטן השחלה - תגובה

    פרופ` יוסף מנצ`ר
    08/11/2010

    שלום רב,
    לא עברת STAGING מלא. על כן הקביעה של IA היא הנחה (סבירה) בלבד. המקובל הוא לתת את השילוב של שתי התרופות. לרופא שלך שיקולים על סמך נתונים שאינם ידועים לי.
    PET יוסיף אינפורמציה רק אם ידגים ממצא. אם לא ידגים ממצא זה לא אומר שאין מעורבות של מקומות נוספים.
    כל טוב,
    פרופ' יוסף מנצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו