סרטן שחלות חוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שחלות חוזר
    אביבה מרוז
    11/05/2011

    22 חודשים אחרי שהייתי "נקיה " מסרטן שחלות דרגה 3 הוא חזר בצורת לפחות
    5 מוקדים מדידים בין 14מ"מ ועד 2.7 סמ *4. .כהגדרת הסי.טי - תהליך רקמה רכה בפיזור אומנטליאשר גדלו בהשוואה לבדיקה הקודמת (1.1.11 )הרופעה הציע pet כדי לראות אם אני כשירה לניתוח ? הניתוח הוסבר לי כבר בעבר כמעין "אמבט " כימוטרפי ....ניתוח ארון , כ6-7 שעות, ובתוכו "האמבא הכימוטרפי למשך כ 3 שעות.וזאת בתנאי שאף אבר פנימי לא נגוע אלא רק על פני הפריטונאום.
    מה זה הניתוח הזה? מה סיכויוו .סיכוניו ? משך ההחלמה מניתוח כזה ארוך ומורכב-שהרי "מוציטאים" את כל קרבי החוצה לפני השטיפה !!! ? ראוי לציין שאני אמנם בת 69 וקצת, אבל נריאה לחלוטין ללא שום בעיות (כגון ל.ד, סוכרת או דומה) ובשעתו
    הגבתי בצורת טובה מאוד לכימו (קרבו טקסול ,נדמה לי) דר, בבקשה ! מה עדיף
    לדעתך לעשות עכשיו ? בעו8 שבוע אני עושה pet c/t/ בתודה
    אביבה מרוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שחלות חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שחלות חוזר - תגובה

    פרופ' עמי פישמן
    11/05/2011

    שלום רב,
    הטיפול המקובל בהישנות של סרטן שחלות (אחרי 22 חודשים) הינו טיפול כימי בקו שני.
    דיון מפורט על אפשרות של ניתוח יכול להינתן רק אחרי השלמת פרטים, בדיקה גופנית וסקירת תוצאות בדיקות הדימות.
    בברכה,
    פרופ' עמי פישמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו