קרה לי דבר מוזר, מחפש הסבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרה לי דבר מוזר, מחפש הסבר
    מילה
    25/12/2013

    אני לא בתולה, והיו לי בני זוג במהלך החיים (לא עברתי לידות), ועם הבן זוג הנוכחי שלי קיימתי יחסי מין וירד לי דם וכאב לי, כאילו רק עכשיו נקרע לי קרום הבתולין.
    חייבת לציין כמה דברים שאולי יעזרו להאיר על המקרה-
    1)בפעם הראשונה ששכבתי בחיי, לא ירד לי דם ולא כאב לי
    2)לבחור הנוכחי יש את האיבר הגדול ביותר שיצא לי להיות איתו.
    3) הייתי חולה בימים האחרונים ולקחתי לא מעט אקמולים

    אשמח לקבל תשובה מרגיעה בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרה לי דבר מוזר, מחפש הסבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרה לי דבר מוזר, מחפש הסבר - תגובה

    לי ראובני
    25/12/2013

    קרום הבתולין יורד באופן מלא לרוב רק במהלך לידות כך שמשהו ממנו נשאר סביב לנרתיק תמיד וזה טבעי. יכול להיות שעם אותו בחור היה פרידה נוספת של כלי דם מקרום הבתולין.
    כמובן שאין סיבה להלחץ.
    למען הסר ספק אפשר לקבוע תור עם רופא נשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו