שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    זיוה
    07/01/2009

    לפני יותר משנה וחצי נפרדנו אני וה- ex שלי בנסיבות שלא מרצונינו. פערי דת הפרידו בניינו. (אני יהודיה והוא לא) הכרתי אותו בצבא, התאהבנו והייתה לנו אהבה שאין לי לתאר אותה במילים כמה הייתה יפה ועצומה והתחושה שנשארה בי לאחר הפרידה היא- אהבה כזו זה פעם אחת בחיים.(היינו יחד קצת יותר משנה וחצי) מאז הפרידה יצאתי למספר דייטים ואף הייתי קצת בקשרים ( לא יותר משבועיים שלושה) וזהו, אינני מוצאת את עצמי. אף אחד לא מגיע לרמה שלו בעייניי. אני מנסה לתת צ´אנסים אך ללא צלחה. אני פוחדת שלעולם לא אמצא משהו ברמה שחוויתי. אני בוכה כמעט כל יום , הוא בא לי הרבה בחלומות, אני רואה אותו בדמיוני המון . חוששת שזה משגע אותי. אני נלחמת בזה יום יום לא לתת לזה לשגע אותי. אך עדיין פוחדת. מה לעשות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן

    אורחת
    08/01/2009

    היי,לדעתי את צריכה לעזור לעצמך להיות עסוקה כל הזמן ולתת לזמן לעשות את שלו ולא להלחם בזה יותר מידי כי יש מצבים בחים שלא צריך להלחם בהם אלא לבלוע אותם כמו גלולה מרה.תקחי קצת זמן לעצמך ואז תנסי לצאת ולהכיר מחדש.המון הצלחה יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה ראשונה....

    לי ראובני
    08/01/2009

    אהבה ראשונה מלווה אותנו לעיתים לנצח. אנחנו משווים אליה כל קשר, כל דיט, כל רגש, כל סערת רגשות באשר היא. זה לא פשוט. בעיקר כשהיא בלתי אפשרית וקשה למימוש ומיצוי.
    הרבה פעמים תחושת חוסר היכולת לבטא את האהבה (גם בקשרים שבהם האהבה הופכת להיות חד צדדית) הצד המאוהב, מתקשה לפרק את האנרגיות של האהבה בהן הוא מלא.
    ואז האהבה שם, טעונה וכואבת.
    אני מבינה את הקושי ואת הגעגוע ובעיקר את המורכבות של מימוש הקשר כפי שהוא.
    אהבה, זוגיות ומערכות יחסים בכלל מורכבות מאוד, לעיתים מורכבות אף מכדי שנצטרך לממש אותם במסגרת קונפליקט. לעיתים האהבה הרומנטית הזו באמת לא מצליחה לשרוד את הקשיים האובייקטיביים של החברה, המשפחה והחיים באשר הם.
    תתני לעצמך את הזמן להתאבל, לכאוב, להתקשות להרפות ואז לאפשר לעצמך לאט לאט לחזור למעגל החיזורים והאהבה ובעיקר, שימצא האדם הראוי שיכנס לנעליו של אהבת נעוריך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו