שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    נופר
    20/06/2009

    שלום,אני סובלת בדלקות שתן חוזרות ,
    אני מקיימת יחסי מין כבר 5 חודשים פעמים שלוש פעמים בשבוע עם חבר קבוע .
    הוא הקראשון שלי כך שלא קיימתי בעבר יחסי מין .
    מאז,ואפילו לפני התחלתי לסבול בלדקות בדרכי השתן וכל הזמן טופלתי באנטיביוטיקה
    אבל לאט לאט הן היו דלקות חוזרות,כמעט כל חודש,ואפילו יותר אני סובלת מכל הדלקות האלו.
    שמתי לב שזה לא מיחסי מין כי קורה שהרבה זמן אנחנו לא שוכבים מסיביות מסויימות וזה שוב בא לי.
    הרופא אמר לי שזה יכול להיות מלחצים והתרגשויות ומעבר ממקום למקום.
    רציתי לדעת האם זה באמת קשור,שבוע הבא אני נוסעת לאילת
    וכן אני די מתרגשת,ואני מרגישה כיאלו הלדקת באה לי,לא יודעת איך להסביר את זה.
    אני נריאה מפחדת ורק לפני שבוע סיימתי אנטיביוטיקה שהלכתי למוקד בגלל שזה החמיר והוא הביא לי איזה שהיא אנטיביוטיקה לחמישה ימים 4 פעמים ביום .
    הייתי לוקחת גם פרוביוטיק+חמוציותא בל הבנתי שזה לא עוזר.
    רציתי לדעת עם מיץ חמוציות ללא המתקה יעזור כאן במשהו והאם אפשר לדעת במה?
    מה אפשר עלשות כדי שהדלקת האלו לא יחזרו כל הזמן ?
    לפני מה שהרופא במקוד בירר מהבדיקת שתן שלי זה שיש לי חיידק שזה בעם כל פעם אותו חיידק בכל דלקת שתן שליא בל הוא חיידק שכל אנטיביוטיקה יכולה להקחיד אותו.
    ז"א שכל אנטיביוטיקה שאני אקח תהרוג אותו,הוא לא חיידק מסוכן שהורג אנטיביוטיקה.
    זה ממה שהבנתי,אז למה אחרי הכל הוא כל פעם חוזר ?
    אני בחורה מאוד הגיינית,ואחרי קיום יחסי מין שותה מיים והולכת לעשות פיפי,
    ממה כל הדלקות החוזרות האלו יכולות להיות ומה את/ה ממליץ/ה לי לעשות ?
    תודה רבה ומחכה לתשובה מהירה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקה בתוך הזוגיות

    לי ראובני
    21/06/2009

    נופר שלום,
    אני מתנצלת שאני עונה רק עכשיו, לצערי לא הבחנתי בשאלתך.
    בכל מקרה לגופו של עניין, הרבה פעמים דלקות שתן או פטריות נרתקיות, מה שלא יהיה, מועברות ביחסי מין בין בני הזוג. לרוב לאישה יש סימפטומים של הפרשות או כאבים במתן השתן ולגבר לא, אבל זה לא אומר שהוא לא "נשא" ושהוא לא מדביק בחזרה.
    כך שאת עוברת טיפול אחר טיפול והוא מדביק שוב ושוב.
    אתם צריכים ללכת יחד לרופא ולבדוק שבאמת שניכם בסדר גמור.
    לעת עתה הייתי מציעה שימוש בקונדום איכותי כגון דורקס כדי למנוע הדבקות, העדר שימוש בסבונים אינטימיים שהם לא בריאים, ופוגעים בפלורה הטבעית של הנרתיק, בלי תחתוניות ורק תחתוני כותנה.
    תעשי חיים באילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההחזרה ו..

    נופר
    21/06/2009

    אנחנוכ בר כמה זמן משתשמים רק בקונדום אני גם על גלולות
    יותר מחודשיים
    אנחנו משתמשים בקונדום "לייף"כי דורקס לא אהבו בכלל .
    אני לא חושבת שזה מקיום יחסי מין כי בדרך כללז ה לא בא לי אחרי ,
    וגם עם כן איך,הריכ בר די הרבה זמן אנחנו רק עם קונדום .
    רצינו ללכת לעשות ביחד בדיקות לי אין בעיה כי אני בת 18
    הבעיה זה הוא,הוא בצבא והוא הלך לברר ואמרו לוש אין בדיקות כאלו
    ואו שהוא ילך לרופא פרטי שזה יקר או שיחכה שיסיים את הצבא
    ובשביל לסיים נשארו לו עוד שנתיים .
    מה אפשר לעשות ?
    כל פעם מצאו לי את אותו חיידק מה זה אומר שהוא נשאר?שהוא לא מת ?
    הרי עם אני לוקחת אנטיביוטיקה זה אמור להרוג אותו לא ?
    אז למה הוא חוזר?זה באמת נכון שמלחצים זה יכול לבוא לי ?
    אני בחורה די עצבנית ומאוד לחוצה וכמה שאני מנסה לעבוד על זה אי אפשר זה לא עוזר.
    אשמח לתשובה ממך ושוב פעם תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם תוכלי לענות על 2 השאלות האלו ..

    נופר
    22/06/2009

    אם תוכלי לענות על שאלתי הקודמת אני אשמח .
    ד"א לפני שבוע שבועיים בערך סיימתי אנטיביוטיקה של 4 פעמים ביום למשך 5 ימים
    כבר שבועיים שאיני מקיימת יחסי מין בכלל והיום אני מרגישה
    ששוב הלדקת חוזרת לי .
    יום רביעי אני טסה עם חבר שלי ל5 ימים
    אני לא רוצה שכל הטיול יהרס לי,מאנטיביוטיקות נמאס לי אני מפחדת שבסופו של דבר
    זה כבר לא יפשיע כי עם הרופא אמר שזה חיידק שכל אנטיביוטיקה יכולה להרוג אותו למה הוא שוב חוזר?כנראה שהוא לא באמת נכחד ונשאר עדיין ?
    אני אבודה ולא יודעת מה לעשות רע לי ואני בדיכאונות מכל העיניין .
    מה עוד עלי לעשות ? יש לי גם כאבים בגב אני שבורה אני לא מוצאת את עצמי ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תבהלי

    לי ראובני
    23/06/2009

    לקחת פרוביוטיקה
    הרבה יוגרט לאכול או למרוח
    לשתות מיץ חמוציות
    כנראה שהקונדומים של לייף לא טובים לכם
    תנסו סוג אחר של דורקס
    לכי לרופא אחר
    עדיף עם רקע סקסולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאת לוינסקי- תחנה מרכזית

    לי ראובני
    23/06/2009

    ניתן לעשות בחינם ובצורה אנונימית בדיקות עבורחלק מהמחלות המועברות במגע מיני.
    מציעה לכם לנצל את ההזדמנות לקפוץ לתל אביב בשביל זה.
    אבל גם בלי שום קשר, הוא צריך לעשות בדיקות שתן, ולראות אם אין דלקת.
    את זה אפשר לעשות בצבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו