ההבדל בין נובה רינג לגלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ההבדל בין נובה רינג לגלולות
    ליאת
    06/07/2009

    שלום רב,
    אני בת 40, וסובלת ממיגרנות בממוצע של פעמיים עד שלוש לחודש, המלצת ההימטולוג היתה להפסיק לקחת גלולות הן בגלל הגיל, והן בגלל המיגרנות
    (אני רוצה לציין שאין במשפחתי עבר של קרישיות יתר), השאלה שלי, מה בעצם יכול להיות התחליף מלבד התקן תוך רחמי בו אני פחות מעוניינת? האם הנובה רינג השפעתו בעצם היא בדיוק כמו גלולות, ומכאן שאני לא יכולה גם להשתמש בנובה רינג ??? היות והבנתי שזה בעצם הורמונים בדיוק כמו של גלולה.... מלבד אופן השימוש. (בנובה רינג אחת ל- 3 שבועות)
    אשמח לתשובה.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחרור הורמונים ללא מעבר במע' העיכול

    לי ראובני
    07/07/2009

    ליאת שלום,
    נובה רינג בשונה מגלולות משחרר הורמוניים ישירות לשחלות ומונע ביוץ כמו גלולות אבל לא עובר דרך מערכת העיכול ולא מתפרק בכבד.
    אני מציעה לך לנסות לחודש, מתאים מתאים, לא מתאים לא מתאים.
    בעיקרון, הרבה פעמים הפסקה של שלושה חודשים בגלולות מפסיקה לחלוטין את המגרנות.
    לשיקולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו