שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    תותי
    14/10/2009

    שלום ותודה על העזרה
    אני בת 28
    אני במערכת יחסים כבר 3 שנים, בשנה הראשונה של של הזוגיות היחסי מין היו מעולים גם לי וגם לבן זוג הם היו מהנים מגוונים קלילים ונעימים
    אפשר להגיד שבשנתיים האחרונות במהלך היחסים האינטימיים אני חשה ביובש בכאב וגם שורף לי וגם לאחר היחסים שורף לי. (אין דימום)
    זה דיי מטריד אותי ולא נעים לי אישית (הבן זוג שלי מאוד מבין ומרגיע אותי) כי אני רוצה שהתדירות תעלה (אנחנו מקיימים בממוצע 1-2 בשבוע ובשנה הראשונה זה היה יותר)
    אני מרגישה ממש אי נוחות בזמן היחסים ואפילו כמה פעמים עצרנו והפסקנו.
    התנוחה שבה הכי פחות כואב לי (וגם לא תמיד) היא תנוחה אחת בלבד בשכיבה כשהוא מעליי.
    אודה לעזרתך...
    ושוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להיות שאת פחות מגורה

    ד``ר ליאורה אברמוב
    17/10/2009

    ולכן היובש - נסי להוסיף חומרי סיכה. אם לא יעזור פני לבדיקה רפואית בשאלה של וסטיבוליטיס שזה תגובה רגישות יתר בפתח הנרתיק הקורית בנשים צעירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו