מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקהאורח19/07/2009
שלום רב
מהו השם של בדיקה עבור איזימיי כבד?
האם זה GPT.?
מהם האותיות שמסמלות את רמת אינזימיי הכבד
מודה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנזימי כבד- אורח
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009אנזימי הכבד הנבדקים במחלות כבד ויראליות הם: ALT הנקרא גם GPT ו AST הנקרא גם GOT
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופסור אלי צוקרמןאמא16/07/2009
אנחנו מעוניינים להגיע אליך להתייעצות באופן פרטי ורצינו לדעת האם אתה מומחה גם במחלות כבד בילדים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009מגיל 12 ומעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאודי16/07/2009
שלום רב,
לפני כשבוע ערכתי בדיקות דם ובניהן בדיקות לתפקוד הכבד
תוצאות הבדיקה קצת מדיאיגות אותי
fibringen - 448
got 0 55
gpt - 232
האם יש סיבה לדאגה?????
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009יש לברר האם ההפרעה נובעת ממחלת כבד או ממקור שריר שלד (האם אתה עוסק באופן אינטנסיבי בספורט?). אם כן יש לבצע גם בדיקת CPK ו LDH ולחזור על כל הבדיקות שוב לאחר מנוחה בת שבועיים מספורט.
במידה ואין קשך לפעילות ספורטיבית יש צורך לפנות למומחה למחלות כבד לבירור ההפרעה מאחר ויש מספר מצבים או מחלות הגורמים להפרעה זו ודורשים בירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורסוליט? על מה ולמה?ZEHAVA14/07/2009
הי, שוב אני , אשמח מאד לדעת אחת ולתמיד מה פירוש התרופה הזו?
ממה היא מורכבת?
על מה היא עובדת בכבד, אילו תאים, ואיך? מה תועלתה במערכת המרה ובכלל?
האם הוכחה כיעילה שמא "שגר ושכח" התמידי כברירת מחדל למחלות הכבד החשוכות?
והכי הכי חשוב: תופעת לוואי של אורסוליט היא גרד חזק? האם זה ידוע ??
תודה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורסוליט
פרופ` אלי צוקרמן15/07/2009התרופה הינה מלח מרה "טוב" לעומת מלחי מרה "טוקסיים" לכבד. התרופה היא chenodeoxycholic acid. יש לה אפקט משמר על תאי הכבד (מונע אפופטוזיס) , אנטי דלקתי ועוד.
ניתן לקרוא על התרופה רבות באינטרנט והפורום אין מטרתו לספק מידע בהיקף אותו את מבקשת. יש מקורות רבים ונגישים אחרים.
היא בהחלט אינה ברירת מחדל. אכן, לעתים בשבועיים-שלשה הראשונים לטיפול הגרד עלול להתחזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם במלחי מרה... הרי האורסוליט
ZEHAVA22/07/2009אמור לגרד גם כן בבואו למחזור הדם (לדעתי מקורו במיצי מרה של דובים)
האינני צודקת?
ישנן עוד תכשירים לשחמת + PSC ש<אתה> מכיר? כולם, רופא זוטר ופרופסור, כולם ממליצים רק "אורסוליט" או"השתלה"
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורסוליט
פרופ` אלי צוקרמן23/07/2009אין טיפול תרופתי אחר ל PSC שהוכיח יעילותו. לבעיה המכנית הרחבות ותומכונים (stents) בדרכי המרה ולאי ספיקת כבד השתלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורסוליט
חיים בורמסטר10/12/2009זהבה,
ישנם בפורום התמיחה ב-YAHOO בארה"ב כמה אנשים שמתלוננים על גרד עם אורסוליט. לא ידוע עם האורסוליט גרם לזה, או שזה מקראי. אורסוליט תרופה בטוחה, גם בלי התוספת של אורסוליט יש UDCA נגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבאורח13/07/2009
ברצוני לדעת מהי הרמה הגבולית מבחינת רמה נגיפית עבור נשא של הפטיטיס B הבדיקה
נעה בתחום שבין 60 ל 38000 PCR כלומר מהי הרמה הדורשת בדיקות ובקרה נוספת על הנשא
מודה לך מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B
פרופ` אלי צוקרמן15/07/2009הרמה מ"מותרת" להגדרה של נשא היא 20,000 IU/ml או 100,000 copies/ml.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהאורח13/07/2009
שלום רב
ברצוני לשאול מה הרמה המוגדרת כרמה תקינה עבור רמה נגיפית עבור הפטיטיס B שערכים של הבדיקה PCRהינם בין 60 - 38000 מודדת אם הבנתי נכון את מינון הנגיף אצל הנשא
?
כלומר מהי הרמה במידה ושאר הבדיקות כגון תפקודיי כבד ייצאו תקינות
שבה מחליטים על מתן טיפול או על בקרה מוגברת על הנשא
באיזה ערכים הנשא הופך לחולה? האם אפשר להרדים את הנגיף שוב לאחר טיפול?
עבור נשא במשך 20 שנה כאשר כל הבדיקות תקינות אך רמה נגיפית PCR יצא 28000
יש צורך בטיפול ? תדירות מוגברת של בדיקות? האם אפשר להחזיר את הרמה נגיפית לרמות התקינות ולחדול מטיפול או שכל עוד אין טיפול אז הרמה חוזת לרמות בעייתיות?
מודה לך מקרב לב על כל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B
פרופ` אלי צוקרמן15/07/2009כפי שכתבתי תלוי מה היחידות שמשתמשים. בהחלטה על טיפול יש לקחת בחשבון מספר גורמים: רמת הנגיףת אנזימי הכבד, חומרת המחלה הכבדית. אם אנזימי הכבד תקינים והמחלה קלה אין צורך להתחיל טיפול (גם אינו מועיל במיוחד) גם אם ערכי רמת הנגיף גבוהים. בכל מקרה הרמה שציינת בכל סוג של יחידות אינה גבוהה במיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B -אורח
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009בהחלטה על טיפול לוקחים בחשבון מספר מרכיבים: 1 רמת העומס הנגיפי (מעל 2000 יח'/מ"ל), 2. רמות אנזימי הכבד (AST ו ALT) וכן חומרת המחלה הכבדית (ע"פ ביופסיית כבד ואמצעים אחרים).
בנשאים או חולים ללא עדות למחלת כבד משמעותית אשר להם אנזימי כבד תקינים אין צורך בטיפול ומומלץ מעקב בלבד אפילו ברמות גבוהות (וגבוהות מאוד) של עומס נגיפי.
בחולים עם מחלת כבד משמעותית, אנזימי כבד מוגברים ורמת עומס נגיפי מעל 2000 יח'/מ"ל יש הוריה לטיפול אנטי ויראלי שבד"כ מביא לירידת רמת הנגיף לרמה זניחה או לא מדידה ולנרמול תפקודי הכבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009ראה תשובתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה תודהמיטל12/07/2009
שלום
היום הייתי בחדר אחיות לנטילת דם.
היא חיברה מחט "פרפר" עם צינור ובקצה שלו מעין מתאם למבחנות כאשר כל פעם הוציאה והחליפה מבחנה כדי למלא דם.
היא בטעות תקעה מבחנה שהייתה מונחת שם והיה בה כבר מנת דם --לא שלי זה בטוח!
כאשר היא שמה לב היא החליפה מיד למבחנה ריקה.
1.האם דם שהיה במבחנה יכול לחדור דרך הצינור חזרה לגוף שלי?
1.האם אפשר להדבק כך ב צהבת B,C?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009אין זרימת דם בצינור מהמבחנה אליך אלא רק בכיוון השני (באמצעות וקום במבחנה) כ שאין סיכוי להדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס b - חיסוןמלי10/07/2009
האם אדם שחוסן נגד הפטיטיס b יכול להדבק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B- חיסון
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009כ5% מהאנשים הבריאים המקבלים חיסון להפטיטיס B לא מפתחים נוגדנים (בעיקר קשור למשקל יתר ועישון) ולכן יש לבדוק רמת הנוגדנים לאחר השלמת החיסון (הבדיקה של HBsAb). אם רמת הנוגדנים מספקת לא תהיה הדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PSC וחדשות במחקרzehava10/07/2009
אשמח מהרופאים כאן ל2 , 3 הבזקי מחקר חדשני בתחום ה PSC . לאן? אטיולוגיה? טיפול? משהו חדש שלא היה ידוע גם לפני 20 שנה ?
שמא , כמו שאני חוששת, לא נעשה לגבי המחלה הזו כלום ? :( למה?
תודה רבה
זהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PSC
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009אשמח לשאלות יותר ממוקדות וספציפיות (זאת מטרת הפורום). לשאלות רבות היקף- החומר נצא באינטרנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפירוט:
ZEHAVA13/07/2009> הגרד הבלתי נשלט, הישנן תרופות הולמות, כאלו שלא מסממות את האדם?
> הלנצח אורסוליט? האם תועלתו של האורסוליט כבר הוכחה שמא עדיין בגדר שלח לחמך?
> קצה חוט בכיוון של אתיולוגיה?
> קצה חוט בכיוון פטולוגיה? פרוגרסיביות?
> קצה חוט בכיוון של אופרציה כירורגית למשל?
> קצה חוט בכיוון של פרוגנוזה אמיתית?
פרופסור , זה די מתמיה איך מחלה כה ותיקה והמונית לא זוכה כמעט להתייחסות מחקרית. לסוגי סרטן נדירים יש דרכי פעולה כלשהן וכאן - רק השתלה (שאגב , התמותה ממנה בסביבות 20% לדעתי, מקווה שלא טועה)
יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממה שביררתי עם בי"ח בארה"ב .....
JACK FLESH26/07/2009מבירור עם בית חולים מאיו קליניק בארה"ב מסתבר שאף כי אין אטיולוגיה מוחלטת חושדים שהסיבה למחלת ה-PSC היא אוטואימונית כלומר מערכת החיסון של הגוף תוקפת את דרכי המרה ומצירה אותם בחלקים מסויימים, מבנה דרכי המרה בצילום נראה כמו שרשרת חרוזים ....
מה הסיבה לכך אין יודעים לא נשללו עדיין סיבות סביבתיות של מיפגשים עם וירוסים או חומרים
כימיים כאלה או אחרים שעשויים לגרום להתפתחות המחלה .
לגבי פרוגנוזה - אין טיפול משמעותי יעיל שניתן הבולם את התקדמות המחלה , נותנים טיפול סימפטומטי ומטפלים סימפטומטית :
- אורסוליט להגנת הכבד .
- דיורטיקה לסילוק נוזלים מהגוף ( להפחתת המיימת )
- שאיבת נוזל אסציטי מהבטן ( שאיבת מים שהצטברו בבטן )
- דיאטה דלת מלח .
- דיאטה דלת שומנים ( במידה ולא הותקן סטנט ...)
- אנטיביוטיקה למניעת הזדהמות הנוזל האסציטי בבטן ...
- כולסטרמין לטיפול בגרד ( מין אבקה המעורבבת בנוזל המיועדת לשתיה )
- מתן ויטמינים המסיסים בשומן ואשר חסרים בגוף למניעת אוסטיאופורוזיס ... וכו'
אם המחלה סטטית מה טוב התקדמותה עשויה להצריך השתלת כבד .
סיבוכים כגון : bile ducts carcinoma , צריכים להישלל באופן תדיר ולכן צריך פיקוח רפואי וביקורות תכופות אצל הפטולוג ( רופא מומחה לכבד ) .
רפואה שלמה בריאות ואריכות ימים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPSC
פרופ` אלי צוקרמן26/07/2009יפה קראת והבנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהindeed i did my best to answer the
jack flesh27/07/2009due to the fact she wsnt answered in this forum
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPSC
פרופ` אלי צוקרמן27/07/2009הפורום נועד לענות על שאלות ספציפיות ולא לספק חומר בהיקף רחב מאוד. את החומר ניתן לקרוא ולקבל ממקורות אחרים. כנראה אינך מבינה את מטרת הפורום הספציפי. כאשר השאלות הינן רחבות מאוד בהיקפן ובמספרן אין ביכולת הפורום להשיב. לא מתקבל על הדעת ששאלות לא מאוד ספציפיות "יפורטו" לשאלות משנה רבות מספור ואני שמח ומברך על כך שמצאת את הפתרון ההולם לשאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלפי תודות
VVVVZEHAVA21/08/2009אני בד"כ מקבלת כאן תשובות סופר מקצועיות. ההתעלמות ההיא באמת היתה כואבת מאד, כאילו שבאמת אין כלום לעשות איתי רק לחכות לגילוי מצבה ופתאום רואה שדווקא יש קצת מזור בקצה
אגב מישהו שמע על מרכזי מחקר PSC בסקנדינביה? דוקטורים?
מה חדש שם?
יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPSC
חיים בורמסטר10/12/2009שלום זהבה,
גם אני חולה PSC כבר כמה שנים
יש לנו קבוצת תמיכה ב-Facebook
PSC support in Israel של חולי PSC בישראל ודוברי עברית.
תוכלי לקבל עוד מידע ולדבר עם חולים אחרים.
אין שום ההוכחה שיש תועלת לאורסוליט ב-PSC. באר"ב ישנם קולות להפסיק תיפול באורסוליט. אני ממשיך עם אורסוליט בגלל השיפור בבדיקות דם.
אין משהוא חדש קונקרטי לגבי אתיולוגיה?.
PSC מאוד אינדיבידואלי. אינ אפשרות לתת פרוגנוסה. לפעמים PSC מתקדם לעט, לפעמים מהר. לפני שנה חשבתי שאני מתקדם מהר להשתלה, עכשיו המחלה רגוע יותר, ואין לי מוסג למה.
ישנם השתלת כבד, ובמקראים מסוימים BILIARY BYPASS.
אורך חיים הוא מאוד אינדיבידואלי. ישנם אנשים שחיים טוב אשרות שנים, ויש כאלא שלא.
PSC די נדירה. כרגע רופאים מתמקדים במחלות יותר נפצות. יש כרגע מחקר אחד גדול בנורוגיה שמחפס אחרי הגורם הגנתי ב-PSC. התמותה בהשתלת כבד לחולי PSC פחות מ10% בחמש שנים הראשונים אחרי השתלה.
יום נעים
חיים
054-2228559* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומניהילה10/07/2009
שלום כתבתי בפורום זה מספר פעמים בזמן האחרון בבדיקת אולטראסאונד התגלה כבד שומני ומוגדל שאליו נשלחתי עקב gpt 81 וטריגלצרידים 279,בשבוע האחרון אני שם לב שביציאות שלי הצואה היא צהבהבה,האם יש קשר בין כבד שומני לבין צואה צהבהבה?ואם כן על מה זה מעיד,ומה צריך לעשות בעקבות זאת,תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני-הילה
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009אין קשר בין הדברים. לשינוי בצבע הצואה גורמים רבים כולל דיאטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטופלת נגד היפטיטיס סי- דלקת חניכיייוליה09/07/2009
פרופ' שלום רב,
אני מטופלת נגד היפטיטיס סי כבר שלושה חודשים...עם פגסיס פעם בשבוע וקופוגוס 5 כדורים ביום, כבר יומיים אני סובלת מדלקת חניכיים עקב צמיחת שן בינה...רופאת שיניים נתנה לי אנטיביוטיקה Moxypen Forte 500 mg שלוש פעמים ביום אחרי האוכל במשך שבוע. בעלון לצרכן כתוב שצריך להתייעץ עם רופא מטפל במקרה שסבלתי מליקוי כבד....
אנא תגיד לי האם אני יכולה לקחת אנטיביוטיקה הזאת או שזה יותר מדי בשביל הכבד שלי?
מחכה להתייחסותך המהירה,
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס C ודלקת חניכיים.
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009מדוע אינך מתייעצת עם הרופא המטפל במחלת הכבד שלך???
לעתים דלקת חניכיים קשורה לטיפול האנטי ויראלי ולאו דוקא לזיהום בשן. ניתן לקבל מוקסיפן באופן כללי תוך כדי הטיפול אולם מציע וממליץ בכל פה: התייעצי עם הרופא שמטפל בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולאורח09/07/2009
שלום רב
רציתי לדעת מהרגע שהוחלט על מתן טיפול לאדם שהיה נשא של הפטיטיס B והרמה הנגיפית עלתה
כמה שנים יכול אדם שהינו שבשנות ה50 לחיות כלומר מהי התוחלת מרגע הטיפול של חיי חולה
והאם שיגרת החיים שלו משתנה כלומר האם הינו אמור לא לעבוד ולהישאר במנוחה או שהטיפול הינו נטילת כדורים והמשך שיגרה מלאה
מודה לך מקרב לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בהפטיטיס B
פרופ` אלי צוקרמן12/07/2009השאלה אינה ממוקדת מספיק והתשובה מורכבת מידי ואינה יכולה לכלול מענה מספק. יש צורך בנתונים רבים מאלה שציינת, מה מצב מחלת הכבד? האם בוצעה ביופסיה? מהו התפקוד הכבדי? מה הסטטוס הוירולוגי המדויק?
אין ספק שהטיפולים השונים והמגוונים הקיימים היום (ויהיו עוד טובים מהם בעתיד) משפרים את היכולת לטפל במחלת הכבד ולשפר את תוחלת החיים. ברוב המקרים אין צרך בשנוי שגרת החיים.
האופק נראה ורוד למדי לרוב החולים היום עם הפטיטיס B הרבה יותר מאשר בעבר וזאת בזכות מגוון תרופות שחלקן אושר בארץ וחלקן יאושר בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיסאורח08/07/2009
שלום רב
אבי בן 52 ומזה 20 שנה נשא של הפטיטיס B לפני חודש בוצעה בדיקה לקביעת כמות הנגיף אם הבנתי נכון ואלו ולהלן התוצאה
Hepatitis B PCR 24900 IU/mL
בנוסף לפני חודשיים בוצעו בדיקות כלליות ולהלן התוצאות הנני פונה בהודעה זו שכן אבי כרגע בחול
ואני מודאג מהתוצאות שכן הבנתי כי הערך 24900 עבור PCRבעייתי אודה לך מקרב לב ד"ר
על כל תשובה והתייחסות
Hepatitis B Surface Ag תוצאה חיובית
Hepatitis B Core Ab חיובי
Hepatitis Be Ab חיובי
Hepatitis B Surface Ab שלילי
Hepatitis C Ab(EIA) שלילי
PSA Prostatic Specific Ag ערך 2.1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס-אורח
פרופ` אלי צוקרמן08/07/2009רמת העומס הנגיפי שהצגת אינה גבוהה מאוד ואפילו גבולית. יש לקבל נתונים נוספים כמו אנזימי הכבד ותפקודו ועוד. ע"פ כל הנתונים יש לשקול אם יש צורך בביצוע ביופסיית כבד ע"מ להחליט על צורך בטיפול. יש להוועץ עם המומחה למחלות כבד המטפל בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומנייונית06/07/2009
בבדיקות דם שעשיתי התגלה כי הכבד שלי שומני. מה עלי לעשות בכדי להפחית את רמת השומן בדם למעט דיאטה? והאם יש מאכלים שעלי להימנע מהם לחלוטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני
פרופ` אלי צוקרמן08/07/2009הטיפול היעיל ביותר עד כה לכבד שומני הוא שילוב של דיאטה להורדת משקל (אם קיים עודף משקל), דיאטה דלת פחמימות (יש להוועץ עם דיאטנית) ופעילות גופנית יומית רציפה (הליכה נמרצת של יותר מ 30 דקות לפחות 4 פעמחם בשבוע). במידה ויש עודף שומני הדם יש להוועץ עם דיאטנית לגבי סוג הדיאטה כתלות בסוג של יתר שומני הדם (כולסטרול או טריגליצרידים או שניהם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומניגבי06/07/2009
שלום יש לי כבד שומני ומוגדל ואני צריך לעבור אולטראסאונד פרינאלי לבירור הפרעות בהתרקונות שאני חווה בזמן האחרון,חלק מהכנה לבדיקה היא חוקן פליט אנמה,רציתי לוודא ולשאול האם שימוש בחוקן מסוג זה הוא בטוח לשימוש בהתחשב בכך שיש לי כבד שומני ומוגדל?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני- גבי
פרופ` אלי צוקרמן08/07/2009אין כל מניעה להכנה באמצעות חוקן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

