פורום מחלות כבד, השתלות כבד, סרטן כבד - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברוזיס כבד
    יבגניה
    29/09/2009

    אני בת 54,חולה הפטיטיס סי גנוטיפ 1ב במשך כ20 -25 שנה. בשנת 2004 ביופסיה הראה שומנית כבד . יקפץב הןרשך ךםשג 1340000 IU\ML
    בשנת2007 עברתי טיפול פגסיס+ריבווירין, אך הפסקתי אחרי 2.5 חודשים בגלל אלרגיה חזקה. לפני 3 שבועות פיברוטסט הראה פיברוזיס עם צלקות בכבד 2%
    1.האם יש תרופות נגד פיברוזיס, כולל רפוא משלימה?
    2.האם יש בארץ ריפוי כבד בתאי גזע
    3 האם יש לחזור לטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברוזיס כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברוזיס כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    30/09/2009

    הטיפול היחידי הקיים לפיברוזיס בכבד הוא טיפול אנטי ויראלי המביא לסילוק הנגיף. יש לברר מה הייתה בדיוק ה"תגובה האלרגית" מאחר ולעתים ניתן לחזור על הטיפול תוך טיפול בתפרחת לעומת מקרים מועטים בהם קיימת הוריית נגד בגלל אלרגיה. רפואה משלימה יש לה ערך תומך בלבד בטיפול קונבנציונאלי. מציע לשקול עם הרופא המטפל לחזור על הטיפול במידה ואפשרי מבחינת התגובה האלרגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בילוריבין עולה ועולה
    מנחם
    27/09/2009

    אבי, בן 80, חלה בהרפס וטופל באוגמנטין במשך כחודש. לפני כשבוע גילו צהבת אצלו. אושפז ומקבל עירוי נוזלים ומאז רמת הבילוריבין עולה מידי יום. כעת 25. לא ברור מה מקור הצהבת.
    האם ניתן לשער סיבת עלית הצהבת? האם צריך להעבירו מהר לבי"ח אחר, מומחה יותר בתחום?להיכן? מתגוררים באשקלון.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בילוריבין עולה ועולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנחם

    פרופ` אלי צוקרמן
    27/09/2009

    אחת הסיבות לצהבת עלולה להיות הטיפול באוגמנטין גם לפני כחודש. סיבות אחרות קשורות בדלקת כבד זיהום וכו'. הצהבת הנגרמת לאחר אוגמנטין עלולה להמשך שבועות רבים און\לם בד"כ נסוגה לאחר הפסקת התרופה. יש כאמור לברר גם כיוונים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אולטראסאונד...דחוף בבקשה
    המודאגת
    24/09/2009

    שלום רב
    לפני כמה ימים היה לי כאב חזק בלתי נסבל ברום הבטן עם הגב. למחרת הפנה אותי רופא המשפחה לאולטראסאונד בטן כדי לבדוק בעיקר את כיס המרה.
    תוצאות הבדיקה למרה,טחול,לבלב,כליה ימנית, אגן קטן היו תקינות.
    לגבי תוצאות הכבד והכליה שמאלית היו כנ"ל:

    "הודגם כבד בגודל, מנח,ומבנה עלקולגרפי תקין וללא נוכחות מוקדי סמיכות מוגברת או מופחתת בתוכו, מלבד ציסטה באונה ימנית בקוטר 6 מ"מ "


    כליה שמאלית: "הודגמה כליה בגודל, מנח,ומבנה עלקולגרפי תקין וללא הידרונפרוזיס.
    מערכת מאספת תקינה,עובי פרנכימה תקין.
    הודגם נגע הידי קורטיקאלי בקוטב תחתון בקוטר 3 מ"מ שיכול להתאים לאנגיומיוליפומה"

    נא להסביר לי 2 התוצאות, כי ראיתי שהרופא שלי דאג לממצא שבכליה יותר ולשם כך הפנה אותי לרופא אורולוג שהתור שלי עדיין רחחוק, ואין לי עצבים לחכות כל כך זמן.
    עד אז אני מבקשת הסבר מכם על מה מדובר.

    תודה מראש



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    ל2 ההמצאים אין משמעות קלינית רבה והינם שכיחים. שני הממצאים שפירים. לגבי הממצא בכבד יש צורך במעקב אולטראסאונד נוסף בעוד 8-10 חודשים. אם אין שינוי משמעותי בגודל הממצא אין צורך במעקב מיוחד. לגבי המצא בכליה אכן צורך להוועץ עם אורולוג אבל הממצא כמתורא הינו ממצא שפיר ושכיח למדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • BILIRUB.TOTAL + פרופסיה
    מייק
    17/09/2009

    שלום,

    שאלתי היא, האם יש קשר בין BILIRUB.TOTAL גבוה ( 1.7) לבין נטילת פרופסיה באופן קבוע ?

    האם הסיבה יכולה להיות קשורה בתזונה המורכבת מהרבה אצות נורי (אותן אצות שמשמשות לסושי ) המכילות כ 4מק"ג יוד לכל חבילה ?

    תודה רבה וחג שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    BILIRUB.TOTAL + פרופסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בילירובין

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    לא צריך להיות קשר בין הדברים. בילירובין גבוה מעט עשוי להיות ביטוי של תסמונת ג'ילברט (שפירה וללא משמעות). יש לודא את היחס בין בילירובין ישיר ועקיף המרכיבים את הבילירובין הכללי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטיטיס B
    אבי בן עטר
    16/09/2009

    בימים האחרונים אובחן אצלי וירוס אפטיטס b הרופא שלח אותי לבצע אולטרא סאונד והכל נמצא תקין.
    הרופא הפנה אותי לרופאה המתמחה בכבד לשם יעוץ או טיפול.
    לא ברור לי מה הסיכוי ובאיזה תנאים המחלה עלולה להתפרץ.
    האם יש טיפול אלטרנטיבי לנושא .
    אשמח לקבל תגובה החשש שלי גדול.
    ערב טוב
    אבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטיטיס B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס B

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    ראה תשובתי הקודמת. אין צורך בדאגה מיותרת. לייעוץ הולם יש צורך בנתונים (תפקודי כבד מלאים, סררולוגיה ויראלית, HBV DNA וכו').

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן כבד גרורתי
    מרדכי יעקובי
    16/09/2009

    לאימי אובחנה אדנוקרצינומה בכבד ממקור לא ידוע , המחלה מפושטת בשלבים מתקדמים.
    כרגע מטופלת בכימותרפיה בגמזר.

    רציתי לפנות אליכם בכל לשון של בקשה לתת לי תשובה מהירה מאחר שהמקרה דחוף , ברצוני לנסות לעזור לה ככל אשר לאל ידי
    האם יתכן טיפול אלטרנטיבי (כמו השתלה רדיותרפיה ממוקדמת או התערבות כירוגית אחרת או כל דבר נוסף שאפשר לעשות).



    בכבוד רב,
    מרדכי יעקובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן כבד גרורתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן כבד גרורתי

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    על פי התיאור של מחלה גרורתית מפושטת ממקור לא ידוע לצערי אפשרןיות הטיפול מוגבלות. השתלה וטיפול ניתוחי אחר אינם אופציה במקרה זה. יש להוועץ עם האונקולוג המטפל לגבי אפשרות הכללתה בטיפל נסיוני אחרבמסגרת מחקר בארץ או בחו"ל מאחר ותוצאות הטיפול הכמותראפי ה"קונבציונאלי" אינן מזהירות אולם "זה מה שיש".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בנוגע לתרומת כבד
    אנסטסיה
    14/09/2009

    רציתי בבקשה לקבל מידע על הסיכונים לתורם כבד פוטנציאלי
    מה כרוך בחובו התהליך מצד התורם ומה הסכונים
    יש לי הפרעת שינה- היפרסומניה
    ואני נתלתי ריטלין במשך 8 שנים במינון של 10mgX3 ביום חוץ משנה וחצי האחרונות שבהם לא לקחתי כלל האם אני עדיין יכולה לתרום?
    המון תודה
    אנסטסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות בנוגע לתרומת כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת כבד מן החי.

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    בסה"כ תרומת כבד מן החי הינה יחסית בטוחה אולם יש בה סיכונים מסוימים. כאשר נשקלת האופציה להצלת חיים ע"י התרומה (בהעדר אופציה אחרת) כנגד הסיכון, "המאזן" נוטה כמובן להצלת חיים. בסה"כ מדובר שיעור של כ 20% סיבוכים כולל זיהומים בפצע הניתוח ואחרים, דליפת מרה ועוד. הסיבוכים הקשים שתוארו (לעתים נדירות מאוד ובחולים בודדים) כוללים אי ספיקת כבד (כאשר חלק הכבד שנשאר לא היה "מספק") ומות של התורם. כיום, שיטות הערכה והטכניקה הניתוחית השתפרו ושיעור הסיבוכים וחומרתם קטנים יותר. רצוי להוועץ עם הכרורג המשתיל במרכז בו נמצאת במעקב (לאור נסיונו והסיבוכים הקשורים בניתוח אצל הכרורג והמרכז הספציפיים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    28/09/2009

    לגבי השימוש בריטלין, לא צריכה להיות בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות ALT GPT ו- AST GOT
    עופר
    14/09/2009

    שלום רב,

    בתוצאות שקיבלתי היום עולה כי קיימות אצלי רמות גבוהות: ALT (GPT) - 67.31 ו- AST (GOT) - 43.47.

    בתור היפוכונדר מדופלם, כבר עולות במחשבותי תסריטים גרועים במיוחד - משחמת סופנית ועד סרטן. האם אמנם מדובר בערכים העלולים להעיד על אפשרויות שכאלה, או שמא עלי לפנות גם לייעוץ של רופאי הנפש?!

    בתודה,
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות ALT GPT ו- AST GOT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עופר תפקודי כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    14/09/2009

    ההפרעה שציינת הינה קלה ושכיחה ובודאי אינה מעידה על האפשרויות הרעות שהצבעת עליהן. קימות סיבות רבות להפרעה כנ"ל כאשר השכיחות ביותר הן כבד שומני, זיהם ויראלי כרוני בהפטיטיס C או B, מחלות מטבוליות חלקן גנטיות , מחלה אוטואימונית, השפעת תרופות ועוד. הסיבה השכיחה ביותר הינה כבד שומני במיוחד אם יש גורמי סיכון כמו עודף משקל, סוכרת, יתר שומני הדם ועוד.
    . בכל מקרה יש לפנות לרופא המטפל ולמרפאת כבד ולבצע בירור מקובל ("לפי הספר") הסוקר את כל הסיבות האפשריות ומעריך את חומרת ההפרעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת כבד
    משה
    10/09/2009

    אבי 62 סובל מספר שנים משחמת הכבד NASA בנוסף יש סכרת כבד מוקטן וטחול גדול מאוד
    לאחרונה התחיל מיימת "ולא יכול לעמוד על רגליו או ללכת בלי כאבים עזים "כנראה מלחץ בין האברים הגדולים בישיבה ובשכיבה לא סובל .יש לו בטן מאוד טפוחה וכן בעבר לפני 22 שנה עבר דום לב עם נזק חלקי ללב ומאז לא היו בעיות לב כמובן שמטופל בכדורים וכדומה
    המשפחה מאוד דואגת אני שואל האם מצבו כעת מוגדר כקריטי לגבי השתלה והאם עושים השתלה
    לאחד עם רקע של דום לב בעבר והאם שאומרים השתלת כבד צריך כבד שלם או מספיק תרומת הונה
    תודה מראש על התייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתלת כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/09/2009

    להשתלת כבד יש קריטריונים ברורים ויש לקבוע אם אביך ממלא את הקריטריונים (נמצא בגיל המתאים). במסגרת הקריטריונים בודקים פרמטרים שונים קבועים והוא מקבל ניקוד המציב אותו ברשימת הממתינים ע"פ דרוגו. הבעייה היא מצבו הקרדיאלי שעלול לפסול אותו מהשתלת כבד אע"פ שיש לו הקריטריונים הדרושים. יש להתייעץ עם המרכז הרפואי בו מטופל אביך האם מצבו הקרדיאלי (לבבי) מונע את הצגתו כמועמד להשתלת כבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמות גבוהות של GTT ו - ALT בדם
    שגית ברנע
    09/09/2009

    שלום,
    אני בת 40 ומקבל מספר כדורים כמו אלטרוקסין, סימווסטין ואחרים. הייתה לי בדיקת דם לאחרונה שבה מצאו GGT של 529 ו - ALT של 90. שללו הפטטיס, דלקת כבד וגם עברתי US בטן עליונה ולא מצאו כלום. האם אני צריכה להיות מודאגת ומה יכולה להיות הסיבה לתוצאות כאלה? כדאי שאני גם יוסיף שאני במשקל נורמלי, פעילה גופנית ואוכלת ממש בריא, עם מעט מאוד שומן או סוכר. מה דעתך? כדאי לי לקבוע איתכם תור בהקדם האפשרי????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמות גבוהות של GTT ו - ALT בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמות גבוהות של GGT ו ALT

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/09/2009

    הרמות שצוינו של אנזימי הכבד דורשות בירור והערכה ע"י רופא מומחה למחלות כבד. יש לדאוג שכל ה"פנל" של הבירור יבוצע ולעתים, אם ההפרעה נשארת קבועה יש לשקול ביצוע ביופסיית כבד (דגימת רקמה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון סרטן בלבלב/דרכי מרה עם גרורות
    ליאור
    08/09/2009

    אימי (בת 72) אובחנה כחולה בסרטן הלבלב+גרורות בכבד.
    להלן העתקת המסמכים הכוללים את תוצאות בדיקת ה CT ו"מהלך ודיון":

    טומוגרפיה ממוחשבת בטן לפני ולאחר ח.נ. ושתיה בחתכים אקסיאליים עם שחזורים קורונלים.
    בת 72 נפיחות בטנית בצ.ב.ס חסימת מעיים התקבלה עם CBD-צהבת חסימתית – באולטרא סאונד בטן מודגם גוש בחלק דיסטלי של ה....(השמטה במקור).
    שאלה של חשד לפזור משני בכבד. לא נכתבה שאלה לבדיקה ולכן קשה לתת תשובה.
    זונדה בושט. בקע סרעפתי גולש. פיזור משני נרחב נצפה בכבד. כיס מרה דיסטנטי עם משקע חלקיקי בתוכו. זנב הלבלב וגוף הלבלב אטרופים.
    גוש אינפילטרטיבי בקוטר 4.4 סמ נצפה בראש הלבלב. כמו כן נצפית הרחבה ניכרת של דרכי מרה תוך כבדיות. כולדוכוס מעט מורחב. תפליט פלאורלי בכמות בינונית נראה בהקף אונה ימנית תחתונה עם קוסולידציה אטלקטטית של האונה הימנית התחתונה. בלוטות לימפה היפודנסיות נראות פזורות סביב ראש הלבלב הגוש באונצנייט פרוסס נראה מסנן את החלק השלישי של התרסריון חוסם את הכולדוכוס. הלבלב עצמו לא נראה חסום. צנור הלבלב עצמו לא נראה מורחב. תהליכים היפודנסים ככל הנראה ציסטות קורטיקליות נראות באספקט מדיאלי כליה ימנית.
    לולאות מעי דק נראות מורחבות עם הרניאציה של לולאת מעי באזור הטבור, לולאת מעי הכלואה בבקע היא לולאת מעי דק ולמעשה יש פה שתי מחלות אחת היא חסימת מעי דק על רקע טבורי והמחלה השניה היא תהליך נאופלסטי מפושט בלבלב עם לימפאדנופתיה ופזור מטסטטי נרחב.

    מהלך ודיון

    התקבלה עם צהבת חסימתית. עברה US בטן כבד מוגדל הטרוגני מוסנן כולו ע"י תהליכים מישנים. כיס מרה גדול תפול עם אבנים ומשקע. דרכי מרה תוך וחוץ כבדיות מורחבות. CBD מורחב לפי 20 מ"מ חשד לגוש סלידי בכצהו.
    במעבדה
    BILIRUBIN TOTAL 28.15 BILIRUBIN DIRECT 18.13 SGOT 215, SGPT 219 ALKAL PHOS 395 CA 19-9
    95486.20 209.9 CEA.
    .
    שאלותי בנידון הן:
    1. האם ניתן להסתמך בוודאות על תוצאות אלו אף על פי שאין התייחסות של אונקולוג בכל מהלך הבדיקות ושאין בדיקת ביופסיה?
    2. הוצע לנו כטיפול סטנט לניקוז נוזלי המרה שנחסמו אך לא טיפול במחלה עצמה, מהו סדר הגודל של תוחלת החיים הצפויה במצב המתואר? (ברור לי שלא ניתן לקבוע בוודאות את התוחלת המדויקת).

    בתודה מראש על תשובתך.

    בברכה

    ליאור


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון סרטן בלבלב/דרכי מרה עם גרורות

    ד''ר ריאד חדאד
    11/09/2009

    שלום

    לפי הרישומים מדוברבמחלהלבלב גרורתית.
    בטיפול במחלהזו יש לבצע :
    1. ניקוז דרכי המרה ע"י סטנט פנימי בעזרתERCP
    2. אונקולוג שיחליט אם יש מקום לטיפול כימי ב- GEMZAR
    3. בד"כ כל הנתונים שהזכרת מעידים על גידול ממאיר של הלבלב, אך יש אונקולוגים שיעדיפו אבחנה רקמתית לפני התחלת טיפול.
    4. צריך להיות בקשר עם מרפאת כאב במידה והינה סובלת מכאבים

    ד"ר חדאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות US בטן-כבד- דחוף
    גלי
    08/09/2009

    אבקש את עזרתכם בפענוח תוצאות ב US להלן התוצאה:

    כבד: לאחר השתלה,אינו מוגדל, מרקמו אחיד למדי, בשער הכבד ניצפה בצמוד לחולדוכוס נצפה נגע ציסטי בגודל 45X18 מ"מ עם מחיצות עדינות בודדות. קרוב לוודאי מדובר ב - choledochal cyst.

    טחול: מוגדל במקצת , בציר אורכי 14.7.ס"מ , מרקמו הומוגני

    דרכי המרה: תוך וחוץ כבדיות אינן מורחבות, CBD ברחוב 5 מ"מ"

    לבלב:הדגמה חלקית , ללא ממצא גס

    1. אבקש להבין מה המשעות של המונח choledochal cyst:

    2. מה המשמעות של נגע ציסטי בכבד?

    3. ממה הטחול יכול להיות מוגדל?

    4. מה זה CBD ומה משמעות הגודל שצויין

    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • US כבד-גלי

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/09/2009

    לטחול מוגדל סיבות רבות ולאו דוקא קשורות לממצא שהוזכר.
    הממצא choledochal cyst הינו מבנה המלא בנוזל וצמוד לצינור המרה הראשי. לעתים יש צורך בכריתתו עקב חשש להפרעות בזרימת המרה (צהבת, זיהומים בדרכי המרה, כאבי בטן). ע"פ גודלו המתואר הממצא גדול ויש להתייעץ עם כרורג כבד ודרכי מרה בקשר לצורך בכריתתו. ע"פ התיאור רוחב דרכי המרה-תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B
    רבקה
    07/09/2009

    בס"ד
    שלום רב
    אני עומדת להתחתן עם בחור נשא של צהבת B
    קיבלתי 3 זריקות בהפרש של חודש וחמישה חודשים.
    מצורפות תוצאות בדיקת דם שבוצעה 3 שבועות לאחר הזריקה השלישית.
    HEPATITIS Bs Ab 37.95 positive mlU/ml
    HEPATITIS Bs Ag negative
    HEPATITIS Be Ag negative
    HEPATITIS Be Ab negative

    שאלותי הן:
    1. האם אני מחוסנת?
    2. מה משמעות positive בבדיקה הראשונה, ומה משמעות negative
    ב 3 הבדיקות האחרונות.

    תודה רבה
    רבקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/09/2009

    ע"פ התוצאות את מחוסנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HBV
    נסים
    07/09/2009

    מה הטיפול לחולה עם היפאטוסילולאר קארסינומה עם פקקת ב IVC ,הווריד הפורטלי השמאלי חסום עם התבלטות טרומפוס לווריד הפורטאלי הראשי????והאם במצב כזה יש אינדקאציה להשתלת כבד ן\או טיפול כימוטירפי? ומה האפשריות הטיפוליות לטרומפוסים המצויים בוורידים הנ"ל???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HBV

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HBV

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/09/2009

    האופציות הטיפוליות בחולה כנ"ל מאוד מוגבלות לאור העובדה שהגידול חדר לכלי דם גדולים וגרם לפקקת. טיפול בכמואמבוליזציה (הזרקת חומר כמותיראפי ישירות לעורק הכבד וחסימתו) בעייתית ולעתים אף אסורה מחשש לאי ספיקת כבד עקב חוסר אספקת דם מוחלטת לכבד לאחר הפרוצדורה. קיימת הורית נגד להשתלה כאשר יש עדות לחדירת הגידול לכלי הדם. יש לשקול טיפול ב sorafenib (nexavar ) העשוי לשפר במידת מה את תוחלת החיים. אין טיפול ספציפי לפקקת ולא מטפלים במקרים אלה בנוגדי קרישה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי חולה אפטיטיס סי
    ענבל עמר
    05/09/2009

    לד"ר צוקרמן אלי שלום רב.
    לפני כשנתיים אולי טיפה יותר, בעלי טופל על ידך (דרך קופת חולים כללית) בטיפול של זריקות וכדורים במשך כחצי שנה והתוצאות היו משביעות רצון (הוירוס דוכא) והבנו כי המחלה בריגרסיה אך לא הבנו אם המחלה עדיין קיימת כוירוס קיים .
    מאז ועד היום בעלי לא עשה בדיקות דם אחרות על מנת להבהיר את מצבו ואני חרדה לדעת מה ילד יום, כי עצם הידיעה או בעצם אי הידיעה לדבר לא נותנת פיתרון לבעיה.
    הייתי רוצה לדעת מה הוא צריך לעשות, והאם ליצור איתך קשר טלפוני ולקבוע מועד פגישה .
    אני מאוד מבולבלת ולדעתי לבעלי יש נטייה לברוח מבדיקות על מנת לא לדעת דבר.
    תודה. רבה מראש.


    ענבל עמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי חולה אפטיטיס סי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס C

    פרופ` אלי צוקרמן
    06/09/2009

    על מנת להמשיך טיפול מסודר מציע שתיצרו קשר עם המרפאה במרכז רפואי כרמל (04-8250053) או בלין (04-8568666) כדי שנוכל לענות בצורה פרטנית ולהמשיך מעקב מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום