תזונת תינוק בן חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונת תינוק בן חצי שנה
    הדר
    08/04/2012

    שלום,
    בני בן חצי שנה (ו-4 ימים..) ישן לילה שלם. אוכל 6 ארוחות ביום:
    6:30 הנקה
    9:30 מנת פירות (אוכל מנה שלמה)
    12:00 בקבוק חלב שאוב (בסביבות ה- 210 מ"ל לא תמיד מסיים הכל)
    14:30-15:00 מנת מרק (ירקות +עוף או בשר) (אוכל מנה שלמה)
    17:00 הנקה
    19:30 בקבוק סימילאק 240 מ"ל (לא תמיד מסיים הכל)
    שוקל 7.5 ק"ג. גובה 72 ס"מ.
    לאחרונה פולט הרבה. האם אוכל יותר מדי? האם אני צריכה להוריד לו ארוחה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת תינוק בן חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת תינוק בן חצי שנה - תגובה

    לירון פז
    10/04/2012

    הדר שלום,
    קודם כל חשוב לציין שפליטות מרובות יכולות לנבוע מהרבה סיבות. הן נפוצות מאוד בקרב תינוקות, לרוב אין סיבה לדאגה, והן עוברות ב99 אחוז מהמקרים עד גיל שנה. אין צורך להוריד ארוחה. חשוב לוודא שאכן בנך ממשיך על אותן עקומות(לא שובר למעלה או למטה), וזה המדד הטוב ביותר כדי לוודא שאוכל בצורה טובה. ממליצה להיות המעקב בטיפת חלב. לגבי הפליטות, אפשר לנסות ולהקטין נפח ארוחות(בשביל שלא יכביד, ולהוסיף ארוחה נוספת במקום, לעשות הפסקות יזומות במהלך האכלה. לא להשכיב אחרי הארוחה, לתת לו לשבת(להוציא אויר), להשכיב במנח של 30 מעלות בזמן השינה. הסמכת האוכל גם היא אופציה במקרים של פליטות מרובות. אם הפליטות נמשכות, ויש שבירה בעקומות או שנראה לך שילדך סובל, את יכולה ללכת להתייעץ עם דיאטנית בקופ"ח. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו