מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת בת 6 חודשים ומוצקים בחו"לנטלי30/06/2012
שלום רב,
ביתי תהיה בת 6 חודשים ב8.7
בסוף יולי אנו מתכננים לנסוע לכריתים לשבוע ימים.
היא כבר אוכלת ארוחות מוצקים של ממש - מנת פרי בבוקר ומנת ירקות+עוף בצהריים.
השאלה שלי , מה אני עושה בחו"ל עם ארוחות המוצקים?
ניסיתי גרבר פירות ולא הייתה הצלחה מסחררת אבל אכלה מעט שזה יכול לפתור לי את בעיית מנת הפרי בבוקר.מה לגביי המרק הטחון?
אפשר להכין יום לפני הנסיעה ,לקחת איתי קפוא ושם לשים במקרר ולהוציא כל יום מנה?
ומה אפשר לתת לה במידה ואנו אוכלים ארוחת בוקר במלון- ביצה מקושקשת? כף גבינה לבנה מותר? ביצה קשה?
אשמח לטיפונת עצות בנושא על מנת להקל במעט את החרדה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 6 חודשים ומוצקים בחו"ל - תגובה
דפי ליבר01/07/2012דעתי האישית וכאן זה באמת דעה אישית . תהנו בחופש מדובר רק על שבוע ואפשר בגיל חצי שנה להשאר רק עם תמ"ל ולא להתעסק עם האוכל .וכך גם להוריד חרדות .
בכל מקרה , גרבר זה פיתרון טוב .
במלון אפשר לתת מרק . מוצרי חלב לחכות עד גיל 9 חודשים .
ביצה אפשר דייסות קטניות .
תהנו תנוחו ותחזרו בשלום !
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת להמלצה
עוד אמא01/07/2012אני הייתי נותנת שבוע ימים תמ"ל, לוקחת איתי 6 מחיות מטרנה פירות (יש 4 + 2 במבצע במגה), נותנת לה לנשנש קצת מהאוכל שלכם במלון וזהו. סעו ותהנו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכן!
נטלי01/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש גם גרבר ירקות
שיר03/07/2012זה אמנם בלי בשר - אבל את זה אולי תוכלי להשלים מהמלון (קציצה או חתיכות קטנות של עוף).
ובאמת לשבוע - אני לא הייתי מתעסקת בכלל ומביאה רק תמ"ל.
תהנו!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
