מוצקים וסדר יום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוצקים וסדר יום
    טלי
    10/07/2012

    שלום רב,
    יש לי תינוקת בת חצי שנה שנמצאת בבית עם מטפלת. יש לי שאלה לגבי סדר יום עם ארוחות מוצקים.
    עד שהתחילה לאכול מוצקים, אכלה פורמולה (כ 180 CC) כל 4 שעות בשעות:
    7:00, 11:00, 15:00, 19:00 (בארוחה האחרונה הייתה אוכלת 250 CC)
    הייתה לה גם ארוחה קטנה (120 CC) ב 12 בלילה ואח"כ ישנה עד 5 בבוקר.

    התחלתי מוצקים. אני נותנת פירות בבוקר ומרק עוף וירקות לארוחת ערב ובמשך היום פורמולה. כל הלוחות זמנים והכמויות התבלגנו לי. אני לא מצליחה לשמור על סדר קבוע.

    התינוקת התחילה לעשות יותר פערים בין הארוחות והכמויות של הפורמולה במשך היום נהיו יותר קטנות (120 CC). דווקא בלילה היא התחילה להתעורר יותר (כ 3 פעמים) ולאכול יותר.

    אני לא מצליחה לסדר את הבלגן הזה. אודה מאוד אם תייעצו לי מה לוח זמנים לתינוקת בת חצי שנה. כמה ארוחות ביום צריכות להיות לה ובאיזה שעות, איזה כמויות??

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצקים וסדר יום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצקים וסדר יום - תגובה

    דפי ליבר
    11/07/2012

    מעבר למוצקים לא צריך לגרום לבלגן ...
    אולי השינוי חל בכניסת המטפלת ?
    יש תינוקות שחוזרים להתעורר בלילה כשהאימא יוצאת לעבודה כדי להשלים שעות אם ..
    אני מציעה בלילה לנסות לתת מים ואם זה לא הולך לרדת בכמות התמ"ל בבקבוק .
    בהחלט בגיל חצי שנה אוכלים עוד פעם אחת בלילה .
    צריך לשים לב שאוכלת מספיק תמ"ל במשך היום , הרבה פעמים עדין אי אפשר להסתמך רק על מוצקים .
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו